Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Α3 Sportback εξασφαλίζουν συνδυασμό άνεσης και τονισμένης οδικής συμπεριφοράς.
Kινητήρες: Η ηλεκτρική βοήθεια κάνει τη διαφορά
86.772 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2020)
Ο 1,5 λίτρων τούρμπο κινητήρας του ομίλου βρίσκει εφαρμογή και στα δύο μοντέλα ο οποίος σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστεί με την απόδοση, την λειτουργία και την κατανάλωσή του. Είναι πολιτισμένος και τραβάει θετικά από χαμηλά με περιορισμένα επίπεδα θορύβου και εμφανίζει αρκετή δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Η διαφορά στα δύo μοντέλα είναι πως στην περίπτωση του Golf το μοτέρ συνεπικουρείται από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, με αποτέλεσμα να του δίνει λίγα δέκατα του δευτερολέπτου προβάδισμα στις πολύ καλές επιδόσεις, αλλά κυρίως μειωμένη κατανάλωση (7,1 λτ./100 χλμ. έναντι 8,1 του Α3).
Ικανοποιητική και η λειτουργία του κιβωτίου και στις δύο περιπτώσεις, με έμφαση προς την οικονομία και την άνεση στη θέση D και πιο άμεσο στην επιλογή Sport.
Οδική συμπεριφορά: Έχουν premium πάτημα στο δρόμο
Η συγκεκριμένη έκδοση του Golf έρχεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, όπως ακριβώς και το A3, με την άνεση και την ποιοτική-ήσυχη κύλιση να είναι κύριο χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Α3 Sportback , όπως η αίσθηση από το τιμόνι και η συμπεριφορά μέσα στην στροφή είναι πιο τονισμένα συγκριτικά με αυτά τoυ Golf, το οποίο παρότι δεν υστερεί σε αποτελεσματικότητα, δεν δίνει τόσο γεμάτη αίσθηση. Ωστόσο από την άλλη είναι τρομερός ο τρόπος που ισοπεδώνει τις ανωμαλίες και η ευθυβολία του σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ και τα δύο μοντέλα έχουν εξαιρετική επίδοση στα φρένα.
Ολοκληρωμένες και παγκόσμιες προτάσεις στην κατηγορία αναμφισβήτητα εδώ κ δεκαετίες. Ασχέτως αν θα το επέλεγε κάποιος ή όχι, κ τα δυο αποτελούν σημείο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Βιβλία« έχουν γραφτεί για το γκολφ καθώς αποτελεί μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμενες προτάσεις σε όλα τα μήκη κ πλάτη του πλανήτη. Το Α3 πραγματικό premium μικρομεσαίο, έχει κάνει ....αστέρια, και ....προπέλες, να χάνουν τον ύπνο τους.
Χρήζει όμως άμεσης ανανέωσης καθώς το golf αυτή τη στιγμή είναι δίπλα του σχεδόν από κάθε άποψη, κ η τιμή του Α3 ....τσούζει (πρεμιουμ γαρ) για ότι προσφέρει.
Απο την άλλη, η κατηγορία γενικότερα, αλλά κ τα 2 μοντέλα ειδικότερα, βάλλονται και από κάθε λογής δικινητο crossover, ακόμα κ με εσωτερικό κανιβαλισμό. Συν της άλλης οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν κάνει στροφή προς τη «Γερμανική σχολή», δηλαδή αυτής της ποιότητας, και βάλλουν πολύ πολύ δυνατά, κ πολύ καλά κάνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 308, 2008, 3008, xceed, κτλ. Ο πόλεμος ειναι κ θα γίνει ακόμα πιο σκληρός.
Και μη ξεχνάμε, ότι διαχρονικά κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Γράφετε κάτω από τη φωτογραφία του εσωτερικού Golf ότι : “ Το εξαιρετικά ποιοτικό ταμπλό του Golf δεν έχει κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται μέσω αφής ή οθόνης.”
Σωστά το γράφετε, αλλά είναι σωστό αυτό;
Ας μας πείτε τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης της οθόνης. Δεν δουλεύει τίποτα;
Μήπως στο βωμό του μάρκετινγκ η εταιρία καταστρέφει μόνη της την αξιοπιστία του μοντέλου;
Δεν χαλάει αυτό που δεν υπάρχει. Ξανασκεφτείτε τα αναλογικά όργανα!!!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Μακραν τα 2 χειροτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν και παιρνουν μονο οι κολλημενοι με τις κατσαρολες εκ Γερμανιας !
Ολοκληρωμένες και παγκόσμιες προτάσεις στην κατηγορία αναμφισβήτητα εδώ κ δεκαετίες. Ασχέτως αν θα το επέλεγε κάποιος ή όχι, κ τα δυο αποτελούν σημείο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Βιβλία« έχουν γραφτεί για το γκολφ καθώς αποτελεί μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμενες προτάσεις σε όλα τα μήκη κ πλάτη του πλανήτη. Το Α3 πραγματικό premium μικρομεσαίο, έχει κάνει ....αστέρια, και ....προπέλες, να χάνουν τον ύπνο τους. Χρήζει όμως άμεσης ανανέωσης καθώς το golf αυτή τη στιγμή είναι δίπλα του σχεδόν από κάθε άποψη, κ η τιμή του Α3 ....τσούζει (πρεμιουμ γαρ) για ότι προσφέρει. Απο την άλλη, η κατηγορία γενικότερα, αλλά κ τα 2 μοντέλα ειδικότερα, βάλλονται και από κάθε λογής δικινητο crossover, ακόμα κ με εσωτερικό κανιβαλισμό. Συν της άλλης οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν κάνει στροφή προς τη «Γερμανική σχολή», δηλαδή αυτής της ποιότητας, και βάλλουν πολύ πολύ δυνατά, κ πολύ καλά κάνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 308, 2008, 3008, xceed, κτλ. Ο πόλεμος ειναι κ θα γίνει ακόμα πιο σκληρός. Και μη ξεχνάμε, ότι διαχρονικά κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Γράφετε κάτω από τη φωτογραφία του εσωτερικού Golf ότι : “ Το εξαιρετικά ποιοτικό ταμπλό του Golf δεν έχει κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται μέσω αφής ή οθόνης.” Σωστά το γράφετε, αλλά είναι σωστό αυτό; Ας μας πείτε τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης της οθόνης. Δεν δουλεύει τίποτα; Μήπως στο βωμό του μάρκετινγκ η εταιρία καταστρέφει μόνη της την αξιοπιστία του μοντέλου; Δεν χαλάει αυτό που δεν υπάρχει. Ξανασκεφτείτε τα αναλογικά όργανα!!! Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Φως φανάρι τι να λέμε τώρα η Golfara δεν πιάνεται