2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο 1,33 λτ. κινητήρας της GLB σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, προσφέρουν ζωντανές επιδόσεις με συγκρατημένη κατανάλωση.
Κινητήρας: Καλύτερες οι επιδόσεις της GLB
185.652 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2020)
Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης GLB 200 είναι o 4κύλινδρος 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρας, που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής (μόλις στις 1.620-4.000 σ.α.λ.).Το σύνολο με εξαίρεση μια τραχύτητα στις υψηλές στροφές, είναι «γεμάτο», δυνατό και εύστροφο χαρίζοντας άκρως ζωντανές επιδόσεις, χάρη και στο εξαιρετικό, 7τάχυτο, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT.
Kάτω από το καπό της X1 sDrive18i βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας του BMW γκρουπ. Αυτός αποδίδει 140 άλογα και 220 Nm ροπής από τις 1.480 σ.α.λ.. Το μοτέρ τραβάει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών, και παρότι 3κύλινδρο αυτό δεν γίνεται πολύ αισθητό, ενώ η ροπή από χαμηλά διευκολύνει στους καθημερινούς ρυθμούς κίνησης. Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο συμβάλλει στην επίτευξη καλών ρεπρίζ, ωστόσο όχι στο βαθμό της ισχυρότερης GLB, που υπερτερεί γύρω στο 1,5 δλ. σε 0-100 χλμ./ώρα και ρεπρίζ. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η X1 αποδεικνύεται πιο απαιτητική, με 9,4 λτ./100 χλμ. έναντι 9,0 λτ. της GLB.
Ο 1.500άρης κινητήρας του BMW γκρουπ τραβάει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών και παρότι 3κύλινδρος, αυτό δεν γίνεται αισθητό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Kάτω από το καπό της X1 sDrive18i βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας του BMW γκρουπ. Αυτός αποδίδει 140 άλογα και 220 Nm ροπής από τις 1.480 σ.α.λ.. Το μοτέρ τραβάει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών, και παρότι 3κύλινδρο αυτό δεν γίνεται πολύ αισθητό, ενώ η ροπή από χαμηλά διευκολύνει στους καθημερινούς ρυθμούς κίνησης. Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο συμβάλλει στην επίτευξη καλών ρεπρίζ, ωστόσο όχι στο βαθμό της ισχυρότερης GLB, που υπερτερεί γύρω στο 1,5 δλ. σε 0-100 χλμ./ώρα και ρεπρίζ. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η X1 αποδεικνύεται πιο απαιτητική, με 9,4 λτ./100 χλμ. έναντι 9,0 λτ. της GLB.
κακη συγκριση οχηματων λογω καθαρα μοντελων-τεχνολογικης διαφορας των εταιρειων.δικαιοτερη συγκριση αυτων της Χ2 BMW-GLB MERCENDES.πρεπει να το γνωριζετε καλυτερα εσεις.τελος αναφερετε και τη χωρα κατασκευης του καθε μοντελου ωστε να σχηματισουμε καλυτερη γνωμη.ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ!
george.ekko περίεργα κριτήρια σύγκρισης 2 αυτοκινήτων έχεις! Από πού συμπέρανες ότι η X2 είναι πιό κατάλληλη κόντρα στην GLB...., ειναι 7θέσια η X2??? Γιατί είναι απαραίτητη η πληροφορία του εργοστασίου παραγωγής...., έχει διαφορετικά στάνταρ ποιότητας και ποιοτικού ελέγχου το εργοστάσιο της MERCEDES στην Γερμανία από αυτό πχ στην Τσεχία ή στην Τουρκία??? Αν ναι τότε μιλάμε για βιομηχανικό σκάνδαλο!!.....Εν κατακλείδι ΝΑΙ η σύγκριση των δύο SUV είναι άκυρη, η GLB είναι σε μια κατηγορία δικιά της που δεν υπάρχει ανταγωνιστικό μοντέλο.
Ποιο ντέρμπι αιωνίων χωρίς τους Ιάπωνες και ειδικά της HONDA;
Από πότε συγκρίνεται μια Mercedes με μια Bmw? Το αστέρι είναι ένα.
Κακή σύγκριση. Το Glb ανήκει στην επόμενη κατηγορία. Έχοντας οδηγήσει τόσο το Glb όσο και το X3, έχω να πω ότι το Glb είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο στα πάντα. Ποιότητα κύλισης, χώροι, τεχνολογία, ευελιξία, κλπ. Από το X3. Πού κολλάει το Χ1?
Πολύ καλό το ρεπορτάζ για τα δύο Γερμανικά premium αυτοκίνητα ,αλλά στο τέλος πάντα βγάνει έστω και στο νήμα καλύτερη η Mercedes!!!!!!!........?????????
Αν ένα από τα δύο τότε bmw