Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Το VZ είναι το κορυφαίο Born που έχουμε οδηγήσει

 Σχολιάστε 
5.442 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2024)
326 άλογα και 545 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, όπως καταλαβαίνεται αποτελούν ισχυρό «αφροδισιακό» για τους λάτρεις της ταχύτητας.
3 Φωτογραφίες »

326 άλογα και 545 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, όπως καταλαβαίνεται αποτελούν ισχυρό «αφροδισιακό» για τους λάτρεις της ταχύτητας.

Σας είπαμε από την αρχή πως στην παρουσίαση οδηγήσαμε και τη νέα έκδοση VZ του Born, που με 326 άλογα στον πίσω άξονα είναι το πιο ισχυρό πισωκίνητο ηλεκτρικό. 326 άλογα και 545 Nm ροπής στους πίσω τροχούς, όπως καταλαβαίνεται αποτελούν ισχυρό «αφροδισιακό» για τους λάτρεις της ταχύτητας, με το ισπανικό χατσμπακ να προφέρει μπόλικη αδρεναλίνη στο δρόμο και να σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με το πίσω μέρος. Aρκεί βέβαια να έχεις την απαραίτητη ικανότητα και εμπειρία να χειριστείς τη δύναμη του και να ξέρεις πότε και πώς να διορθώσεις την πορεία σου.


Το ισπανικό χατσμπακ να προφέρει μπόλικη αδρεναλίνη στο δρόμο και σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με το πίσω μέρος, αρκεί βέβαια να έχεις την απαραίτητη ικανότητα και εμπειρία να χειριστείς τη δύναμη του.
3 Φωτογραφίες »

Το ισπανικό χατσμπακ να προφέρει μπόλικη αδρεναλίνη στο δρόμο και σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με το πίσω μέρος, αρκεί βέβαια να έχεις την απαραίτητη ικανότητα και εμπειρία να χειριστείς τη δύναμη του.


Κακά τα ψέματα σε ένα Leon Cupra ή αντίστοιχο GTi ο χειρισμός είναι πιο εύκολος και το ίδιο το όχημα πιο συμμετοχικό, συγχωρώντας μικρά λαθάκια. Στο Born VZ τα πράγματα είναι πιο αυστηρά, με τα περιθώρια πολύ μικρότερα, αλλά αντίστοιχα και την μέση ταχύτητα σε μια στροφοδιαδρομή πολύ υψηλότερη. Συνολικά μπορούμε να πούμε πως το απολαύσαμε περισσότερο από το Tavascan VZ και σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο η αίσθηση που σου δίνει βρίσκεται κοντά.     

Με πολλές αναβαθμίσεις και αυτονομία 599 χλμ.

Για να έρθει βέβαια αυτό το αποτέλεσμα οι μηχανικοί της CUPRA χρειάστηκε να κάνουν κάποιες αναβαθμίσεις στο Born που γνωρίζαμε. Έτσι το πλαίσιο φέρει ενισχύσεις για να αποκτήσει περισσότερη ακαμψία, ενώ υιοθετήθηκε και μια νέα ανάρτηση DCC Sport, με διαφορετική γεωμετρία και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Στην πράξη, η αίσθηση του στο δρόμο είναι ακόμα πιο σφιχτή περιορίζοντας στο ελάχιστο τις κλίσεις, με τα φρένα να δίνουν μια συνολικά καλύτερη αίσθηση. Για απόδοση θα δούμε αναλυτικά όταν το δοκιμάσουμε στην Ελλάδα. Φυσιολογικά πάντως είναι λιγότερο άνετο από τις υπόλοιπες εκδόσεις.
Πέρα από τα μηχανικά μέρη έχει βελτιωθεί και η μπαταρία φτάνοντάς τα 79kWh (+2kWh) ωφέλιμης χωρητικότητας και αυξάνοντας τη θεωρητική αυτονομία στα 599 χλμ.. Σημαντικό ωστόσο είναι ότι σε ταχυφορτιστή μπορεί να δεχθεί ισχύ έως 185kW, το οποίο σημαίνει πως σε 26 λεπττά φορτίζει από το 10% έως και 80%.

Τέλος, στο εσωτερικό, το Born VZ ξεχωρίζει κυρίως από τα μπάκετ καθίσματα και από το νέο σύστημα infotainment με μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,9 ιντσών.
 

Σελίδα 1CUPRA Tavascan & Born VZ: Τα οδηγούμε στη Βαρκελώνη
Σελίδα 2CUPRA Tavascan: Με αγριεμένο παρουσιαστικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Φουτουριστικό, ποιοτικό και πολύ digital
Σελίδα 4Κινητήρας: Είναι εκρηκτικό αν το θελήσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ DNA
Σελίδα 6Το VZ είναι το κορυφαίο Born που έχουμε οδηγήσει
Σελίδα 7Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
BASILIADES THS BROXHS