ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
5.790 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2024)
CUPRA Tavascan

CUPRA Tavascan

Τεχνικά χαρακτηριστικά CUPRA Tavascan Endurance CUPRA Tavascan VZ CUPRA Born VZ
Κινητήρας - Μετάδοση*      
Τύπος Μόνιμου μαγνήτη 1 εμπρός + 1 πίσω Μόνιμου Μαγνήτη Μόνιμου Μαγνήτη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 286/- 340/- (109 εμπρός , 286 πίσω) 326
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 545/- 545/ - (134 εμπρός, 545 πίσω) 545
Κιβώτιο Αυτόματο 1 σχέσης Αυτόματο 1 σχέσης Αυτόματο 1 σχέσης
Κίνηση Στους πίσω τροχούς Στους 4 τροχούς Στους πίσω τροχούς
       
Κατανάλωση - Eπιδόσεις      
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 3 2,4 2,6
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,8 5,5 5,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180 180 180
Βάρος (κιλά)* 2.273 2.178 1.999
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh) συνολική/ωφέλιμη 82/77 82/77 84/79
Θεωρητική αυτονομία (χλμ.) 512-522 542-568 508-599
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 0 0 0
On Board Charger 11 11 11
Χρόνος φόρτισης σε Wallbox 8 ώρες 8 ώρες 8 ώρες & 30 λεπτά
Μέγιστη ταχύτητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC 135 135 185
Xρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC (10-80%) 28 λεπτά 28 λεπτά 26 λεπτά
*εργοστασιακές τιμές
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι - Διαστάσεις CUPRA Tavascan Endurance CUPRA Tavascan VZ CUPRA Born VZ
Εμπρός ανάρτηση ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική ΜακΦέρσον ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλοί σύνδεσμοι Πολλαπλοί σύνδεσμοι Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Εμπρός φρένα Δίσκοι 358 χλστ. Δίσκοι 358 χλστ. Αερ. Δίσκοι 340 χλστ.
Πίσω φρένα Ταμπούρα Ταμπούρα Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.590/1.567 1.590/1.567 1.537/1.513
Κύκλος στροφής (μ.) 11,5 10,2 10,15
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.644x1.861x1.597 4.644x1.861x1.597 4.324x1.809x1.540
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.766 2.766 2.766
Χώρος αποσκευών (λτ.) 540 540 385

Σελίδα 1CUPRA Tavascan & Born VZ: Τα οδηγούμε στη Βαρκελώνη
Σελίδα 2CUPRA Tavascan: Με αγριεμένο παρουσιαστικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Φουτουριστικό, ποιοτικό και πολύ digital
Σελίδα 4Κινητήρας: Είναι εκρηκτικό αν το θελήσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ DNA
Σελίδα 6Το VZ είναι το κορυφαίο Born που έχουμε οδηγήσει
Σελίδα 7Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
GRIP MASTER TEST