Στο δρόμο: ¶νετο το C3, πολύ στιβαρά τα Polo & i20
74.420 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2019)
Οι εκδόσεις των μικρών μας μοντέλων εστιάζουν σαφέστατα στην ευκολία της οδήγησης και ιδιαίτερα σε καθημερινές διαδρομές. Οδηγικά λοιπόν, το C3 είναι το πιο άνετο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές επηρεάζει λίγο την αίσθηση όχι όμως και την συμπεριφορά του, παραμένοντας ουδέτερο αλλά και ευχάριστο γενικότερα. Περνόντας στο i20 αυτά που θα εκτιμήσει κάποιος, είναι η ευκολία χρήσης, η ευελιξία (10,2 μ. κύκλος στροφής) και η ποιότητα κύλισης, με το πάτημα του να είναι αρκετά στιβαρό. Χαρακτηριστικό και του Polo η ποιότητα κύλισης, η κορυφαία στην κατηγορία και με ανάρτηση, που αν και δεν είναι μαλακή έχει εξαιρετική απορροφητικότητα και βοηθάει στην προβλέψιμη συμπεριφορά του γερμανικού μικρού.
Χαλαρά το πόλο θα διάλεγα έχω βέβαια το προηγούμενο πολο(2014) μοντελο σε ντίζελ το κομφορτλινε 1600 cc με χειροκίνητο κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Εχω όμως την εντύπωση γιατι το είδα κι από κοντά ότι το δικό μου το πόλο το 6r είναι ποιοτικότερο από το νέο.Μαλλον περικοπές πέσαν και στο γκρουπ
Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται οτι το άρθρο είναι 'μούφα'??? πχ οι φωτό της καμπίνας του i20 δείχνουν κλιματισμό και μεγάλη οθόνη, αυτό είναι το 'εισαγωγικό' μοντέλο με την οθόνη 3.5? Το C3 στη σύγκριση αναφέρει οτι δεν έχει οθόνη αφής αλλά στη φωτό του εσωτερικού φαίνεται μια μεγάλη - τι ισχύει τελικά? Επίσης, στις φωτό σίγουρα το C3 ΔΕΝ είναι το εισαγωγικό μοντέλο (έχει πλαστικά στις πόρτε που έχουν οι πιο ακριβές εκδόσεις, εκτός εάν κάτι άλλαξε και δεν το ξέρω)... τελικά μάλλον μόνο στο Polo δείχνουν πραγματικά το εισαγωγικό μοντέλο... αυτό τώρα είναι 'σωστό'??? (όσοι παρακολουθούν τα σχόλιά μου γνωρίζουν οτι δεν είμαι VWνάκιας αλλά τα του καίσαρος τω καίσαρι, να είμαστε δίκαιοι...
Χαλαρά το πόλο θα διάλεγα έχω βέβαια το προηγούμενο πολο(2014) μοντελο σε ντίζελ το κομφορτλινε 1600 cc με χειροκίνητο κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Εχω όμως την εντύπωση γιατι το είδα κι από κοντά ότι το δικό μου το πόλο το 6r είναι ποιοτικότερο από το νέο.Μαλλον περικοπές πέσαν και στο γκρουπ
Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται οτι το άρθρο είναι 'μούφα'??? πχ οι φωτό της καμπίνας του i20 δείχνουν κλιματισμό και μεγάλη οθόνη, αυτό είναι το 'εισαγωγικό' μοντέλο με την οθόνη 3.5? Το C3 στη σύγκριση αναφέρει οτι δεν έχει οθόνη αφής αλλά στη φωτό του εσωτερικού φαίνεται μια μεγάλη - τι ισχύει τελικά? Επίσης, στις φωτό σίγουρα το C3 ΔΕΝ είναι το εισαγωγικό μοντέλο (έχει πλαστικά στις πόρτε που έχουν οι πιο ακριβές εκδόσεις, εκτός εάν κάτι άλλαξε και δεν το ξέρω)... τελικά μάλλον μόνο στο Polo δείχνουν πραγματικά το εισαγωγικό μοντέλο... αυτό τώρα είναι 'σωστό'??? (όσοι παρακολουθούν τα σχόλιά μου γνωρίζουν οτι δεν είμαι VWνάκιας αλλά τα του καίσαρος τω καίσαρι, να είμαστε δίκαιοι...
i20 made in Turkey...δε θα πάρω ευχαριστώ!