: Μοναδικό mild hybrid μοντέλο της σύγκρισης είναι το Hyundai i20, το οποίο εξοπλίζεται με τον 1,0 T-GDi κινητήρα τεχνολογίας smartstream απόδοσης 100 ίππων μαζί με ένα σύστημα 48V.
Κοινός παρονομαστής των τεσσάρων supermini είναι το γεγονός πως εφοδιάζονται με τούρμπο τρικύλινδρα μοτέρ, τα οποία εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο. Μοναδικό με ήπια υβριδικό σύστημα είναι το Hyundai i20 των 100 ίππων, στο οποίο το κύκλωμα 48 βολτ συγκρατεί χαμηλά την κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.). Όσον αφορά την λειτουργία του κινητήρα, είναι αρκετά πολιτισμένος και ελαστικός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με την αραιή κλιμάκωση του 6-τάχυτου κιβωτίου, ωστόσο, να μην ευνοεί τις ρεπρίζ.
Τράβηγμα από χαμηλά και απουσία δυσάρεστων κραδασμών «είδαμε» στο Citroen C3 των 110 ίππων που κατέγραψε την κορυφαία επιτάχυνση από στάση με 10,1 δευτερόλεπτα.
Καλύτερες επιδόσεις, τόσο από στάση όσο και σε ρεπρίζ, εξασφαλίζει ο 1.000άρης TSI των 100 ίππων και των 200 Nm ροπής. Πιο συγκεκριμένα, στις μετρήσεις του Skoda Fabia, καταγράψαμε την 2η καλύτερη επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα του συγκριτικού με 10,2 δλ., ενώ στον τομέα της κατανάλωσης τα 6,8 λτ./100 χλμ. συγκαταλέγονται στους μέσους όρους συνολικά για τον βενζινοκίνητο ανταγωνισμό.
Ίδιος κινητήρας, τέλος, έχει τοποθετηθεί κάτω από το καπό των Citroen C3 και Opel Corsa. Ο λόγος για τον 1,2 λτ. PureTech με την εξαιρετική απόδοση και λειτουργία, ανεξαρτήτως μοντέλου. Με γερό τράβηγμα από τα χαμηλά, μικρό lag στην απόκριση και ήσυχη λειτουργία ξεχωρίζει με την ευρύτερη παρουσία του. Στην επιμέρους σύγκριση, το Citroen C3 έχει καλύτερες επιδόσεις (κορυφαίο 0-100 χλμ./ώρα με 10,1 δλ.) λόγω των +10 αλόγων, με το Corsa από την πλευρά του να πετυχαίνει καλύτερες ρεπρίζ και κορυφαία κατανάλωση με 6,2 λτ./100 χλμ..