ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1,4 Multiair του Fiat 500X στην πράξη χαρίζει τις καλύτερες επιδόσεις στο ιταλικό μοντέλο.

    Κινητήρες: Η ιπποδύναμη κάνει τη διαφορά για το 500X

    29.684 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2018)

    Περνώντας στα μηχανικά μέρη κοινός παρονομαστής των τριών μοντέλων είναι τα τούρμπο βενζινοκίνητα σύνολα, που επιτρέπει στα τρία μικρά crossover να έχουν αρκετή ροπή από χαμηλά και να την εκμεταλλεύονται σε μεγάλο φάσμα στροφών. Βασική διαφορά των τριών μοντέλων είναι πως τα C3 Aircross και Juke χρησιμοποιούν 1.200άρια μοτέρ 3 και 4 κυλίνδρων με 110 και 115 ίππους αντίστοιχα, ενώ το 500Χ κινητήρα 1,4 λίτρου 140 ίππων. 

    Αυτή η διαφορά στην ιπποδύναμη κάνει και τη διαφορά στις επιδόσεις, όπου το 500Χ είναι αισθητά γρηγορότερο τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 1 δλ., όσο και στις ρεπρίζ 60-100 (2 δλ. γρηγορότερο) και 80-120 χλμ./ώρα (3-4 δλ. πιο γρήγορο), με τα μοντέλα της Citroen και Nissan να έχουν παραπλήσιες επιδόσεις. Ωστόσο αυτό έχει και το τίμημά του στην κατανάλωση, όπου το 500Χ είναι πιο απαιτητικό σε καύσιμο. Σε αυτόν τον τομέα ξεχωρίζει το C3 Aircross, που σε πραγματικές συνθήκες χρειάζεται 6,6 λτ. βενζίνης για κάθε 100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Autotriti.gr
    VW