Εντός γιατί έχει ευελιξία και compact διαστάσεις αντίστοιχες μικρού οχήματος, εκτός γιατί έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και Grip Control, και χαλαρά λόγω αυτόματου κιβωτίου. Ας δούμε την αυτόματη έκδοση του C3 Aircross με τον turbo βενζίνης των 110 ίππων.
What is new
- 1,2 λτ. βενζίνης με 110 ίππους
- Καίει 7,9 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 19.850 ευρώ
Για το νέο μικρό SUV της Citroen έχουμε αναφερθεί εκτενώς σε προηγούμενα τεύχη. Έχουμε εκφράσει τα θετικά μας σχόλια για την μοντέρνα και νεανική εξωτερική του εμφάνιση, έχουμε αναφερθεί στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τις όποιες εκτός δρόμου ικανότητές του, έχουμε εξάρει τους κινητήρες του, ενώ στα συν του χαρακτήρα του έχουμε συγκαταλέξει τα της εσωτερικής σχεδίασης, των χώρων και της ποιότητας κατασκευής, χωρίς φυσικά να παραλείψουμε τον προσανατολισμένο στην άνεση χαρακτήρα του. Τι μένει λοιπόν; Να δούμε όλα τα παραπάνω ξανά, αλλά με επίκεντρο το αυτόματο κιβώτιο EAT6 που είναι πρωταγωνιστής στο μοντέλο της δοκιμής.
Με έξτρα 2.390 ευρώ
Τόσο κοστίζει επιπλέον το αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση Feel με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 110 ίππων. Το ποσό δεν είναι αμελητέο καθώς το κιβώτιο από τεχνική τουλάχιστον σκοπιά αποτελεί ένα τυπικό δείγμα αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, ωστόσο η εφαρμογή είναι καλή και εντείνει τον χαρακτήρα του μοντέλου. Τι εννοούμε με αυτό; Στην όλη άνεση, προσθέστε την ευκολία χρήσης.