Η οδική συμπεριφορά του C3 Aircross είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Το κιβώτιο ταιριάζει για την κίνηση μέσα στην πόλη.

    Στο δρόμο: Ανάρτηση και κιβώτιο απογειώνουν την άνεση

    58.822 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2018)

    Θα το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή. Το C3 Aircross δεν είναι για να σου χαρίσει οδηγική συγκίνηση, είναι προσανατολισμένο στην άνεση. Η ανάρτηση απορροφά τις λακκούβες, η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει καλή ορατότητα στις διασταυρώσεις της πόλης, η ποιότητα κύλισης είναι αρκετά καλή. Ταυτόχρονα όμως σου επιτρέπει να κινηθείς σβέλτα και με εμπιστοσύνη προς αυτό, αφού το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση παρά τις 3 στροφές από άκρη σε άκρη, οι κλίσεις δεν είναι τονισμένες, η πρόσφυση και οι αλλαγές βάρους όπως περιμένεις από ένα B-SUV. Από εκεί και πέρα και όσον αφορά στην αυτόματη έκδοση, αυτή ενισχύει την άνεση μέσα στην πόλη, αφού με αυτήν θα κινηθείς πιο ξεκούραστα, όμως μην κυνηγάτε τα χρονόμετρα. Τέλος, να αποσαφηνίσουμε πως το σύστημα Grip Control είναι διαθέσιμο μόνο στην πλούσια έκδοση Shine (όπως και το μοντέλο της δοκιμής μας). Αυτό και σε συνδυασμό με τα ελαστικά τεσσάρων εποχών δίνουν πόντους στις light εκτός δρόμου εξορμήσεις, όμως προστίθενται κάποια μέτρα ακινητοποίησης.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
    test center