ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

O 1,6 BlueHDi των C4 και 308 υπερέχει και σε απόδοση (σε αυτή την έκδοση 120 ίππους και 300 Nm ροπής), αλλά και τεχνολογία μιας και διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue.

Ελαστικός και πολιτισμένος ο 1,5 dCi του Renault Megane, που αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής.

Κινητήρας: Υπερτερεί ο 1,6 BlueHDi

167.667 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2017)

Τον ίδιο κινητήρα χρησιμοποιεί η C4 και το 308. Ο λόγος για τον 1,6 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 120 άλογα και 300 Nm ροπής. Ο πολιτισμένος χαρακτήρας αυτού του συνόλου απορρέει από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου που παράγει. Επιπλέον και λειτουργικά παρουσιάζει το πολιτισμένο του προφίλ, επιδεικνύοντας θετικό τράβηγμα από χαμηλά και άμεση απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το 308 βασίζεται σε πιο σύγχρονη πλατφόρμα, που έχει κόψει αρκετά κιλά και έτσι έχει τις καλύτερες επιδόσεις από στάση. Από την άλλη η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου δεν ευνοεί τις ρεπρίζ. Αντίθετα το Megane, παρότι υστερεί σε απόδοση  -ο επίσης 8βάλβιδος 1,5 dCi προσφέρει 110 ίππους και 260 Nm- έχει πιο έξυπνη κλιμάκωση με αποτέλεσμα να δείχνει την απαραίτητη «ζωντάνια» στο πάτημα του γκαζιού εν κινήσει. Από στάση το μη απενεργοποιούμενο αντισπίν δεν ευνοεί την αντίστοιχη διαδικασία επιτάχυνσης. Όπως και να έχει ο εν λόγω κινητήρας σε κερδίζει με την πολιτισμένη λειτουργία του, παρουσιάζοντας χαμηλό θόρυβο, αλλά και θετικό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς υστέρηση στην απόκριση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA