ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Citroen C4 1,6 BlueHDi 120 PS διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει ενώ παρά το γεγονός ότι «χάνει» σε αίσθηση, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ασφαλής και στην πίεση.

Σταθερό και άνετο είναι το Peugeot 308, ενώ σε δρόμο με στροφές είναι σε θέση να ικανοποιήσει τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα. Μοναδική παραφωνία κάποιες αναπηδήσεις του πίσω άξονα στις εγκάρσιες ανωμαλίες.

Σταθερό, άνετο και ευχάριστο είναι το Megane στο δρόμο, αποτελώντας ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο για κάθε είδους διαδρομές. Πάντως ο συγκριτικά μεγάλος κύκλος στροφής μειώνει την ευελιξία του στην πόλη.

Στο δρόμο: Το Peugeot 308 έχει το πάνω χέρι

167.665 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2017)

Το βασικό χαρακτηριστικό του Peugeot 308 οδηγικά είναι η άνεση που προσφέρει, όμως παράλληλα είναι και πολύ σταθερό επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά αν το πιέσει ο οδηγός του. Η ανάρτηση φιλτράρει με υποδειγματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων και διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το αμάξωμα του 308 είναι σταθερό και ευθύβολο σε μεγάλες ταχύτητες με την συμπεριφορά του στις στροφές να είναι ουδέτερη σε κάθε περίπτωση, με τον κινητήρα να βοηθάει με την ροπή του για την σβέλτη του κίνηση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης το οποίο είναι και αποτελεσματικό.
Το νέο Renault Megane εστιάζει στην άνεση, χωρίς όμως θυσία των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης. Έτσι, η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζει και η ανάρτηση αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες -μόνο σε διαδοχικά περάσματα εμφανίζει κάποιους «χτύπους»- χωρίς μεγάλη κλίση στις στροφές και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. To τιμόνι, χωρίς να ξεχωρίζει για την αίσθησή του είναι καλό και ακριβές, ειδικά στην ρύθμιση Sport του Multi-Sense συστήματος παραμετροποίησης. 
Εκείνο, εκτός της sport, διαθέτει άλλες 3 επιλογές (Normal, Personal, Comfort) και ρυθμίζει ανάλογα την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, τον ήχο του κινητήρα και τον φωτισμό της καμπίνας. Η συμπεριφορά του Megane είναι ουδέτερη ακόμη και στο όριο, με το πίσω μέρος να είναι πιο σταθερό σε σχέση με το παρελθόν, ενώ τα φρένα είναι εξαιρετικά και προσφέρουν καλή αίσθηση.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης στην Citroen C4 απορροφά με πολύ αποτελεσματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθιστώντας την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων εύκολη υπόθεση με αρωγό τον ικανό κινητήρα. Η αίσθηση θα μπορούσε να είναι καλύτερη και αυτό γιατί τόσο το τιμόνι όσο και ο επιλογέας δεν διακρίνονται για την αμεσότητά τους, αφού άλλωστε ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι ξεκάθαρα οικογενειακός. Σε στροφές, οι κλίσεις είναι σχετικά αυξημένες ωστόσο τα επίπεδα πρόσφυσης δεν προβληματίζουν. Η Citroen C4 μπορεί να μην προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αίσθησης στον «ζωηρό» οδηγό, ωστόσο αποζημιώνει τους πάντες με την παρεχόμενη άνεση και την ασφαλή της συμπεριφορά.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL