Το βασικό χαρακτηριστικό του Peugeot 308 οδηγικά είναι η άνεση που προσφέρει, όμως παράλληλα είναι και πολύ σταθερό επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά αν το πιέσει ο οδηγός του. Η ανάρτηση φιλτράρει με υποδειγματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων και διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το αμάξωμα του 308 είναι σταθερό και ευθύβολο σε μεγάλες ταχύτητες με την συμπεριφορά του στις στροφές να είναι ουδέτερη σε κάθε περίπτωση, με τον κινητήρα να βοηθάει με την ροπή του για την σβέλτη του κίνηση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης το οποίο είναι και αποτελεσματικό.
Το νέο Renault Megane εστιάζει στην άνεση, χωρίς όμως θυσία των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης. Έτσι, η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζει και η ανάρτηση αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες -μόνο σε διαδοχικά περάσματα εμφανίζει κάποιους «χτύπους»- χωρίς μεγάλη κλίση στις στροφές και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. To τιμόνι, χωρίς να ξεχωρίζει για την αίσθησή του είναι καλό και ακριβές, ειδικά στην ρύθμιση Sport του Multi-Sense συστήματος παραμετροποίησης.
Εκείνο, εκτός της sport, διαθέτει άλλες 3 επιλογές (Normal, Personal, Comfort) και ρυθμίζει ανάλογα την απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι, τον ήχο του κινητήρα και τον φωτισμό της καμπίνας. Η συμπεριφορά του Megane είναι ουδέτερη ακόμη και στο όριο, με το πίσω μέρος να είναι πιο σταθερό σε σχέση με το παρελθόν, ενώ τα φρένα είναι εξαιρετικά και προσφέρουν καλή αίσθηση.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης στην Citroen C4 απορροφά με πολύ αποτελεσματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθιστώντας την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων εύκολη υπόθεση με αρωγό τον ικανό κινητήρα. Η αίσθηση θα μπορούσε να είναι καλύτερη και αυτό γιατί τόσο το τιμόνι όσο και ο επιλογέας δεν διακρίνονται για την αμεσότητά τους, αφού άλλωστε ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου είναι ξεκάθαρα οικογενειακός. Σε στροφές, οι κλίσεις είναι σχετικά αυξημένες ωστόσο τα επίπεδα πρόσφυσης δεν προβληματίζουν. Η Citroen C4 μπορεί να μην προσφέρει το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αίσθησης στον «ζωηρό» οδηγό, ωστόσο αποζημιώνει τους πάντες με την παρεχόμενη άνεση και την ασφαλή της συμπεριφορά.
ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...
ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...
Και τα τρία είναι βαρετά σχεδιαστικά μέσα-έξω εκτός από το εσωτερικό του Peugeot το οποίο είναι από τα ομορφότερα στην κατηγορία.
Από πού κι ως πού Η citroen C4 σε θηλυκό γένος;