Πολύ όμορφο είναι και στο εσωτερικό του το Peugeot 308 το οποίο στηρίζεται στη λογική i-Cockpit της εταιρείας και που πρωτοείδαμε στο 208. Έτσι, το τιμόνι έχει μικρή διάμετρο, ο όμορφος πίνακας οργάνων βρίσκεται ψηλά και απουσιάζουν οι διακόπτες από την κεντρική κονσόλα. Απόρροια αυτού είναι ο χειρισμός του infotainment και οι περισσότερες επιμέρους λειτουργίες του αυτοκινήτου να ελέγχονται μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής ιντσών που δεσπόζει στην κονσόλα. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή με το αφρώδες πλαστικό να κυριαρχεί στο ταμπλό, ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή θυμίζουν γερμανική κατασκευή συμπληρώνοντας την ευχάριστη εικόνα του Peugeot 308.
Απλός και χωρίς πολλές «φλυαρίες» είναι ο σχεδιασμός στην καμπίνα του Megane. H επιφάνεια του ταμπλό είναι μαλακή, όπως και το πάνω μέρος του πάνελ των θυρών, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι η έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων R-Link 2 και η οποία θυμίζει tablet. Το όλο σύνολο είναι ωραίο στο μάτι, όμως εργονομικά απαιτεί κάποια εξοικείωση. Επίσης η ποιότητα και το φινίρισμα στο πλαστικό, που περιβάλει την οθόνη και που βρίσκεται στο κάτω μέρος του ταμπλό, δεν ικανοποιεί απόλυτα. Μας άρεσε όμως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος μάλιστα έχει τέσσερα διαφορετικά modes (ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης Multi-Sense) με γραφικά που μπορείς να επιλέξεις.
Το εσωτερικό του Citroen C4 καταφέρνει να παραμένει σύγχρονο εκφράζοντας την προσωπικότητα της φίρμας μέσω των καλών χρησιμοποιούμενων υλικών του. Τα μαλακά τμήματα εκτός από καλή ποιότητα εμφανίζουν και καλά επίπεδα συναρμογής και φινιρίσματος, ενώ στην κεντρική κονσόλα φιγουράρει η έγχρωμη 7 ιντσών touch οθόνη του συστήματος πολυμέσων, η οποία περιόρισε αισθητά την χρήση διακοπτών και διευκόλυνε την εργονομία. Ο πίνακας οργάνων είναι όμορφος με high tech ύφος, ενώ το μεγάλο σε διάμετρο τιμόνι ενίοτε αποδεικνύεται δύσχρηστο.
ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...
ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...
Και τα τρία είναι βαρετά σχεδιαστικά μέσα-έξω εκτός από το εσωτερικό του Peugeot το οποίο είναι από τα ομορφότερα στην κατηγορία.
Από πού κι ως πού Η citroen C4 σε θηλυκό γένος;