Ο συνδυασμός μεγάλου ρεζερβουάρ (60 λτ) και χαμηλής μέσης κατανάλωσης (την μετρήσαμε στα 5,4 λτ./100 χλμ.) εξασφαλίζει την καλύτερη πραγματική αυτονομία στην Citroen C4 η οποία ξεπερνά τα 1.100 χλμ. Την αμέσως χαμηλότερη κατανάλωση εμφάνισε το Renault Megane, η μέση τιμή της οποίας είναι 5,6 λτ./100 χλμ. Το 308 δείχνει πιο διψασμένο με 5,8 λτ./100 χλμ., ωστόσο έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι, αφού με 140 χλμ./ώρα η κατανάλωση του είναι 5,6 λτ./100 χλμ. (5,8 λτ./100 χλμ η C4 και 6,2 λτ./100 χλμ. το Megane).
ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...
ειμαι ρενακιας απο τοτε που ημουν 5 ετων!δεν μπορουμε ομως να παραβλεψουμε οτι και οι αλλες 2 εταιρειες δεν εχουν εξελιχθει...ωραιο το 308,τιμιο το c4 αλλα το megane ειναι ισως πιο φρεσκο και ετσι κλεβει την παρασταση.ελπιζω και τα 3 μοντελα να διαθετουν πια καδενα και οχι ιμαντα...η οδηγικη απολαυση και με τα 3 ειναι εξασφαλισμενη.παντως ειναι βεβαιο οτι τα γερμανικα εχουν σοβαρο αντιπαλο πια....οι ιαπωνικες προτασεις με αφηνουν αδιαφορο...
Και τα τρία είναι βαρετά σχεδιαστικά μέσα-έξω εκτός από το εσωτερικό του Peugeot το οποίο είναι από τα ομορφότερα στην κατηγορία.
Από πού κι ως πού Η citroen C4 σε θηλυκό γένος;