Το άρτι αφιχθέν ήπια υβριδικό βενζινοκίνητο Hyundai Tucson αντιμετωπίζει το Citroen C5 Aircross και το Ford Kuga με φόντο τις πληθωρικές διαστάσεις, την «άπλα» της καμπίνας, το high-tech χαρακτήρα και την, γύρω από τα 25 χιλιάρικα, τιμή.
Το νέο Ford Kuga είναι το μεγαλύτερο μικρομεσαίο οικογενειακό SUV κάτι που εξαργυρώνεται σε πλούσιους χώρους, πρακτικότητα και επιβλητική εικόνα. Ανάλογα στοιχεία συναντάμε τόσο στο 4,5 μέτρων Citroen C5 Aircross, όσο και στο ισόμηκες ολοκαίνουργιο Hyundai Tucson, το οποίο μάλιστα είναι και ήπια υβριδικό από τη βασική έκδοση βενζίνης. Όλα αυτά διαμορφώνουν μια πολύ ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση.
Εμφάνιση: Εντυπωσιακό το Tucson, κομψό το C5 Aircross, δυναμικό το Kuga Χωρίς δεύτερη σκέψη, το πιο εντυπωσιακό από τα τρία μοντέλα είναι το Hyundai Tucson κυρίως χάρη στη μάσκα και τα LED φώτα που ενσωματώνονται σε αυτή και τα οποία όταν είναι σβηστά δείχνουν σαν κομμάτι των μοτίβων της. Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αιχμηρές γραμμές του αμαξώματος, το Tucson καταφέρνει να ξεχωρίζει. Από την άλλη, το επιβλητικό Citroen C5 Aircross δείχνει ένα εκλεπτυσμένο στυλ , που μάλιστα συνδυάζεται με μια μεγάλη απόσταση από το έδαφος (σ.σ. κορυφαία στην κατηγορία του), τη στιγμή που το Ford Kuga αν και έχασε το SUV «ανάστημα» αποκτώντας πιο crossover αναλογίες και ολίγον Porsche look μπροστά, διαθέτει τον απαραίτητο δυναμισμό για να ξεχωρίσει.
Value For Money: Φθηνότερο το C5 Aircross, 8 χρόνια εγγύηση το Kuga, χωρίς όριο χλμ. το Tucson Με 24.500 ευρώ, το C5 Aircross αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή χωρίς εκπτώσεις στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, που είναι πλήρης στη βασική έκδοση Inspire. Όπως και στο Ford Kuga, το οποίο ξεπερνάει ελάχιστα τα 25 χιλιάρικα και δε του λείπει τίποτα από τη βασική έκδοση Trend. Με 25.490 ευρώ το Tucson στην έκδοση των 150 ίππων είναι το πιο ακριβό, αλλά και το μόνο με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρικό αερόσακο ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα. Επίσης η εγγύησή του είναι, όπως και στο C5 Aircross, 5ετής χωρίς όμως όριο χιλιομέτρων!
Καλώς κακώς το πιο ισορροπημένο είναι το Kuga και 8 χρόνια εγγύηση είναι μεγάλη υπόθεση. Το Citroen είναι άνετο και σχετικά φθηνό αλλά υπολείπεται σε κινητήρα κιβώτιο και ξέρεις οτι μετά τα 3 χρόνια θα 'χαλαρώσει' και δεν θα έχει τη στιβαρότητα των άλλων δύο (αυτό είναι το μείον της Citroen σε αντίθεση με τα ομόσταυλα Peugeot που γενικά έχουν πιο ΄δεμένη' αίσθηση). Το Tucson ποντάρει στην εμφάνιση (και μέσα και έξω) αλλά δεν έχει αποφύγει τις φτήνιες σε κάποια σημεία, καίει παραπάνω από ό,τι θα έπρεπε και δεν έχει κάποιο άλλο σημείο υπεροχής - κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο. Είναι μεν αξιόπιστο αλλά με τόσα συστήματα θα βγάλει ζημιούλες στην πορεία, 5 χρόνια είναι οριακά - λιγότερες από τα άλλα αλλά θα βγάλει, μην έχετε ψευδαισθήσεις (πχ καλές οι ηλεκτρονικές οθόνες αλλά ειλικρινά πιστεύετε οτι θα αντέξουν στη ζέστη και το κρύο πανω από μερικά χρόνια?). Επειδή όποιος αγοράζει SUV το θέλει για αρκετά χρόνια θα πήγαινα μεταξύ των τριών στο Kuga, έχει χώρους, αξιοπρεπή αξιοπιστία με 8 χρόνια εγγύηση οπότε ήσυχο κεφάλι, κανένα αρνητικό, καλό κινητήρα και (κυρίως) κιβώτιο και ευχάριστη οδήγηση αλλά είναι λίγο 'συντηρητικό' σχεδιαστικά - ίσως βέβαια αυτό είναι καλό εάν θέλεις να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια. Νομίζω πάντως οτι σε αυτό το μέγεθος και σε αυτά τα χρήματα μάλλον αυτά τα τρία συν το Skoda (αν θέλεις σε γερμανικό) είναι οι καλύτερες επιλογές, το καθένα στα προτερήματά του (τα Peugeot είναι πιο ακριβά συγκριτικά και το νέο Sportage αναμένεται...). Το νέο Qashqai νομίζω έρχεται πιο ακριβό?
...Στα ιδια λεφτα ειναι και το νεο Qashqai, αλλα και το ανανεωμενο Jeep Compass, το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με το προηγουμενο. Ετσι, αυτα τα δυο ειναι οι πρωτες επιλογες και μετα το Kuga.
Όποιος αγοράζει βενζινοκίνητο SUV και περιμένει λογική κατανάλωση, ή δεν ξέρει από αυτοκίνηση ή έχει βενζινάδικο οπότε το ντίζελ είναι μονόδρομος για μια τέτοια αγορά
Προσωπικά έχω κολλήσει μεταξύ kuga ελέω χρηματοδότηση 1,5% tucson και στα ίδια λεφτά αλλά θεωρητικά μεγαλύτερη κατηγορία kodiaq facelift το οποίο αναμένω για να πάρω απόφαση. Γαλλικό δεν θα έπαιρνα. Το kuga σαν St line κάτι λέει αλλά κλείνω στα άλλα 2 ειδομεν.
Καλώς κακώς το πιο ισορροπημένο είναι το Kuga και 8 χρόνια εγγύηση είναι μεγάλη υπόθεση. Το Citroen είναι άνετο και σχετικά φθηνό αλλά υπολείπεται σε κινητήρα κιβώτιο και ξέρεις οτι μετά τα 3 χρόνια θα 'χαλαρώσει' και δεν θα έχει τη στιβαρότητα των άλλων δύο (αυτό είναι το μείον της Citroen σε αντίθεση με τα ομόσταυλα Peugeot που γενικά έχουν πιο ΄δεμένη' αίσθηση). Το Tucson ποντάρει στην εμφάνιση (και μέσα και έξω) αλλά δεν έχει αποφύγει τις φτήνιες σε κάποια σημεία, καίει παραπάνω από ό,τι θα έπρεπε και δεν έχει κάποιο άλλο σημείο υπεροχής - κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο. Είναι μεν αξιόπιστο αλλά με τόσα συστήματα θα βγάλει ζημιούλες στην πορεία, 5 χρόνια είναι οριακά - λιγότερες από τα άλλα αλλά θα βγάλει, μην έχετε ψευδαισθήσεις (πχ καλές οι ηλεκτρονικές οθόνες αλλά ειλικρινά πιστεύετε οτι θα αντέξουν στη ζέστη και το κρύο πανω από μερικά χρόνια?). Επειδή όποιος αγοράζει SUV το θέλει για αρκετά χρόνια θα πήγαινα μεταξύ των τριών στο Kuga, έχει χώρους, αξιοπρεπή αξιοπιστία με 8 χρόνια εγγύηση οπότε ήσυχο κεφάλι, κανένα αρνητικό, καλό κινητήρα και (κυρίως) κιβώτιο και ευχάριστη οδήγηση αλλά είναι λίγο 'συντηρητικό' σχεδιαστικά - ίσως βέβαια αυτό είναι καλό εάν θέλεις να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια. Νομίζω πάντως οτι σε αυτό το μέγεθος και σε αυτά τα χρήματα μάλλον αυτά τα τρία συν το Skoda (αν θέλεις σε γερμανικό) είναι οι καλύτερες επιλογές, το καθένα στα προτερήματά του (τα Peugeot είναι πιο ακριβά συγκριτικά και το νέο Sportage αναμένεται...). Το νέο Qashqai νομίζω έρχεται πιο ακριβό?
Έχει καιρό να μου αρέσει τόσο ένα SUV όσο το νέο Tucson!!
...Στα ιδια λεφτα ειναι και το νεο Qashqai, αλλα και το ανανεωμενο Jeep Compass, το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με το προηγουμενο. Ετσι, αυτα τα δυο ειναι οι πρωτες επιλογες και μετα το Kuga.
Όποιος αγοράζει βενζινοκίνητο SUV και περιμένει λογική κατανάλωση, ή δεν ξέρει από αυτοκίνηση ή έχει βενζινάδικο οπότε το ντίζελ είναι μονόδρομος για μια τέτοια αγορά
Προσωπικά έχω κολλήσει μεταξύ kuga ελέω χρηματοδότηση 1,5% tucson και στα ίδια λεφτά αλλά θεωρητικά μεγαλύτερη κατηγορία kodiaq facelift το οποίο αναμένω για να πάρω απόφαση. Γαλλικό δεν θα έπαιρνα. Το kuga σαν St line κάτι λέει αλλά κλείνω στα άλλα 2 ειδομεν.