Το Citroen C5 Aircross ξεχωρίζει για την σχεδίαση του εσωτερικού του και την πανοραμική θέση οδήγησης. Εξαιρετικά άνετα τα Advanced Comfort καθίσματα-πολυθρόνες. Το συρόμενο πίσω κάθισμα τονίζει την πρακτικότητα, όπως και ο χώρος αποσκευών που φτάνει στα 720 λτ.!
Εσωτερικό-Χώροι & Πρακτικότητα
39.727 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2021)
Εσωτερικό-Χώροι: Ελκυστικά, καλοφτιαγμένα και super ευρύχωρα
Η πρακτική καμπίνα του Ford Kuga είναι μοντέρνα και ποιοτική. Η έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, όπως και το σύστημα infotainment SYNC3 φυσικά. Πολύ πρακτικό στην πράξη το συρόμενο πίσω κάθισμα.
Αρχικά να πούμε πως και τα τρία μοντέλα είναι καλοφτιαγμένα, γεροδεμένα και πρακτικά, ενώ έχουν από την βασική τους έκδοση πλούσιο εξοπλισμό με πολλά σύγχρονα στοιχεία άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης, καθώς και οθόνες 8 ιντσών για τα συστήματα infotainment. Το Citroen C5 Aircross ξεχωρίζει για την σχεδίαση του εσωτερικού του και την άνετη θέση οδήγησης, ενώ το Ford Kuga δείχνει καλύτερο σε ποιότητα λόγο μαλακού πλαστικού στο πάνω μέρος του ταμπλό και καλύτερης εργονομίας με πιο εύκολο στη χρήση infotainment. Αντίστοιχα ελκυστική και προχωρημένη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό του νέου Tucson, που προβάλλει έναν πιο high-tech χαρακτήρα μέσω του στάνταρ ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών (έξτρα στα άλλα δύο), αλλά και λεπτομερειών όπως η δυνατότητα αναπαραγωγής φυσικών ήχων ηρεμίας από το infotainment (δάσος, βροχή κτλ.) η οθόνη του οποίου φτάνει έως τις 10,25 ίντσες -ανάλογα της έκδοσης- και των πλήκτρων αφής κάτω από αυτή. Η ποιότητα κατασκευής και υλικών είναι πολύ καλή και μόνο μερικές μέτριες επιλογές σε υλικό και διακόπτες χαμηλά μετριάζουν την κορυφαία κατά τα άλλα εικόνα.
Όμορφο αισθητικά το εσωτερικό του Tucson, με εμφανή hi-tech αέρα και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλοι οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές.
Πρακτικότητα: Κuga και C5 Aircross έχουν συρόμενο πίσω κάθισμα
Και στα 3 μοντέλα, η δυνατότητα άνετης φιλοξενίας 5 ενήλικων επιβατών είναι χαρακτηριστική, αφού τα μεγάλα μήκη τους και τα ανάλογα μεταξόνια εξαργυρώνονται με τον καλύτερο τρόπο. Το Ford Kuga προσφέρει ελάχιστα περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα, τη στιγμή που το Citreon C5 Aircross προσφέρει χώρο αποσκευών που φτάνει μέχρι και τα 720 λίτρα χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα (μάλιστα έχει ανεξάρτητα 3 κάθισμα ως πλεονέκτημα), στοιχείο πρακτικότητας (δλ. το συρόμενο κάθισμα) που συναντάμε και στο Kuga, ο χώρος αποσκευών του οποίου φτάνει μέχρι τα 645 λτ.. Αρκετά είναι και τα 577 λτ. του Tucson, το οποίο έχει βρει την ιδανική ισορροπία για μεγάλο πορτμπαγκάζ και άπλετο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω.
Καλώς κακώς το πιο ισορροπημένο είναι το Kuga και 8 χρόνια εγγύηση είναι μεγάλη υπόθεση. Το Citroen είναι άνετο και σχετικά φθηνό αλλά υπολείπεται σε κινητήρα κιβώτιο και ξέρεις οτι μετά τα 3 χρόνια θα 'χαλαρώσει' και δεν θα έχει τη στιβαρότητα των άλλων δύο (αυτό είναι το μείον της Citroen σε αντίθεση με τα ομόσταυλα Peugeot που γενικά έχουν πιο ΄δεμένη' αίσθηση). Το Tucson ποντάρει στην εμφάνιση (και μέσα και έξω) αλλά δεν έχει αποφύγει τις φτήνιες σε κάποια σημεία, καίει παραπάνω από ό,τι θα έπρεπε και δεν έχει κάποιο άλλο σημείο υπεροχής - κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο. Είναι μεν αξιόπιστο αλλά με τόσα συστήματα θα βγάλει ζημιούλες στην πορεία, 5 χρόνια είναι οριακά - λιγότερες από τα άλλα αλλά θα βγάλει, μην έχετε ψευδαισθήσεις (πχ καλές οι ηλεκτρονικές οθόνες αλλά ειλικρινά πιστεύετε οτι θα αντέξουν στη ζέστη και το κρύο πανω από μερικά χρόνια?). Επειδή όποιος αγοράζει SUV το θέλει για αρκετά χρόνια θα πήγαινα μεταξύ των τριών στο Kuga, έχει χώρους, αξιοπρεπή αξιοπιστία με 8 χρόνια εγγύηση οπότε ήσυχο κεφάλι, κανένα αρνητικό, καλό κινητήρα και (κυρίως) κιβώτιο και ευχάριστη οδήγηση αλλά είναι λίγο 'συντηρητικό' σχεδιαστικά - ίσως βέβαια αυτό είναι καλό εάν θέλεις να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια. Νομίζω πάντως οτι σε αυτό το μέγεθος και σε αυτά τα χρήματα μάλλον αυτά τα τρία συν το Skoda (αν θέλεις σε γερμανικό) είναι οι καλύτερες επιλογές, το καθένα στα προτερήματά του (τα Peugeot είναι πιο ακριβά συγκριτικά και το νέο Sportage αναμένεται...). Το νέο Qashqai νομίζω έρχεται πιο ακριβό?
...Στα ιδια λεφτα ειναι και το νεο Qashqai, αλλα και το ανανεωμενο Jeep Compass, το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με το προηγουμενο. Ετσι, αυτα τα δυο ειναι οι πρωτες επιλογες και μετα το Kuga.
Όποιος αγοράζει βενζινοκίνητο SUV και περιμένει λογική κατανάλωση, ή δεν ξέρει από αυτοκίνηση ή έχει βενζινάδικο οπότε το ντίζελ είναι μονόδρομος για μια τέτοια αγορά
Προσωπικά έχω κολλήσει μεταξύ kuga ελέω χρηματοδότηση 1,5% tucson και στα ίδια λεφτά αλλά θεωρητικά μεγαλύτερη κατηγορία kodiaq facelift το οποίο αναμένω για να πάρω απόφαση. Γαλλικό δεν θα έπαιρνα. Το kuga σαν St line κάτι λέει αλλά κλείνω στα άλλα 2 ειδομεν.
Καλώς κακώς το πιο ισορροπημένο είναι το Kuga και 8 χρόνια εγγύηση είναι μεγάλη υπόθεση. Το Citroen είναι άνετο και σχετικά φθηνό αλλά υπολείπεται σε κινητήρα κιβώτιο και ξέρεις οτι μετά τα 3 χρόνια θα 'χαλαρώσει' και δεν θα έχει τη στιβαρότητα των άλλων δύο (αυτό είναι το μείον της Citroen σε αντίθεση με τα ομόσταυλα Peugeot που γενικά έχουν πιο ΄δεμένη' αίσθηση). Το Tucson ποντάρει στην εμφάνιση (και μέσα και έξω) αλλά δεν έχει αποφύγει τις φτήνιες σε κάποια σημεία, καίει παραπάνω από ό,τι θα έπρεπε και δεν έχει κάποιο άλλο σημείο υπεροχής - κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο. Είναι μεν αξιόπιστο αλλά με τόσα συστήματα θα βγάλει ζημιούλες στην πορεία, 5 χρόνια είναι οριακά - λιγότερες από τα άλλα αλλά θα βγάλει, μην έχετε ψευδαισθήσεις (πχ καλές οι ηλεκτρονικές οθόνες αλλά ειλικρινά πιστεύετε οτι θα αντέξουν στη ζέστη και το κρύο πανω από μερικά χρόνια?). Επειδή όποιος αγοράζει SUV το θέλει για αρκετά χρόνια θα πήγαινα μεταξύ των τριών στο Kuga, έχει χώρους, αξιοπρεπή αξιοπιστία με 8 χρόνια εγγύηση οπότε ήσυχο κεφάλι, κανένα αρνητικό, καλό κινητήρα και (κυρίως) κιβώτιο και ευχάριστη οδήγηση αλλά είναι λίγο 'συντηρητικό' σχεδιαστικά - ίσως βέβαια αυτό είναι καλό εάν θέλεις να το κρατήσεις πάνω από 5 χρόνια. Νομίζω πάντως οτι σε αυτό το μέγεθος και σε αυτά τα χρήματα μάλλον αυτά τα τρία συν το Skoda (αν θέλεις σε γερμανικό) είναι οι καλύτερες επιλογές, το καθένα στα προτερήματά του (τα Peugeot είναι πιο ακριβά συγκριτικά και το νέο Sportage αναμένεται...). Το νέο Qashqai νομίζω έρχεται πιο ακριβό?
Έχει καιρό να μου αρέσει τόσο ένα SUV όσο το νέο Tucson!!
...Στα ιδια λεφτα ειναι και το νεο Qashqai, αλλα και το ανανεωμενο Jeep Compass, το οποιο δεν εχει καμμια σχεση με το προηγουμενο. Ετσι, αυτα τα δυο ειναι οι πρωτες επιλογες και μετα το Kuga.
Όποιος αγοράζει βενζινοκίνητο SUV και περιμένει λογική κατανάλωση, ή δεν ξέρει από αυτοκίνηση ή έχει βενζινάδικο οπότε το ντίζελ είναι μονόδρομος για μια τέτοια αγορά
Προσωπικά έχω κολλήσει μεταξύ kuga ελέω χρηματοδότηση 1,5% tucson και στα ίδια λεφτά αλλά θεωρητικά μεγαλύτερη κατηγορία kodiaq facelift το οποίο αναμένω για να πάρω απόφαση. Γαλλικό δεν θα έπαιρνα. Το kuga σαν St line κάτι λέει αλλά κλείνω στα άλλα 2 ειδομεν.