ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τετρακίνητο diesel Dacia ή βενζίνη Suzuki στα ίδια λεφτά
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τετρακίνητο diesel Dacia ή βενζίνη Suzuki στα ίδια λεφτά

104.292 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

- Diesel εναντίον βενζίνης στα ίδια λεφτά
- Dacia ή Suzuki στα 27.500 ευρώ
- Καλύτερο εκτός δρόμου το Duster
- Kαλύτερες επιδόσεις έχει το Suzuki

Diesel εναντίον βενζίνης στα ίδια λεφτά

Μάλλον είναι η τελευταία ευκαιρία να αγοράσεις diesel, αφου ελαχιστα θα συνεχίσουν να πουλιούνται και το 2024. Ωστόσο ακόμα έχει αρκετούς οπαδούς και αναμφίβολα αποτελεί μια καλή λύση οικονομίας για όσους πραγματοποιούν πολλά ταξίδια το χρόνο. Μία από τις τεχνολογίες που «άσκησε πιέσεις» στο diesel είναι τα ήπια υβριδικά που αποτελούν μια καλή εναλλακτική εντός πόλης -στο θέμα κατανάλωσης- και είναι πιο «καθαρή» τεχνολογία. Στα ίδια λεφτά λοιπόν προσφέρονται τα τετρακίνητα Dacia Duster diesel (το οποίο στη νέα του γενιά δεν θα βγαίνει σε diesel) και Suzuki S-Cross mild hybrid.

Dacia ή Suzuki στα ίδια λεφτά

To Duster στην τετρακίνητη έκδοση του με τον 1,5 λτ. diesel κινητήρα των 115 ίππων προσφέρεται από 27.510 ευρώ, ενώ το S-Cross με τον 1.400άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα με mild hybrid σύστημα των 129 ίππων κοστίζει από 27.880 ευρώ. Από πλευράς εξοπλισμού το Duster δεν διαθέτει οθόνη αφής, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου  και cruise control που έχει το S-Cross, αλλά από την άλλη έχει κανονική ρεζέρβα, στοιχείο σημαντικό για off-road οχήματα.

Καλύτερο εκτός δρόμου το Duster

Συνολικά πάντως θα πούμε πως το Duster έχει πιο off-road χαρακτήρα, αφού εκτός της κανονικής ρεζέρβας έχει αρκετά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, 21,4 έναντι 18 εκατοστών. Συγχρόνως το Dacia εφοδιάζεται με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω πολλαπλών συνδέσμων και παράλληλα η ανάρτησή του έχει μεγαλύτερη διαδρομή, στοιχεία που του δίνουν το σαφές προβάδισμα έναντι του S-Cross.

Kαλύτερες επιδόσεις έχει το Suzuki

Το συγκριτικό πλεονέκτημα του S-Cross από την άλλη είναι οι επιδόσεις του, λόγω του πιο ισχυρού κινητήρα. Ιδιαίτερη σημασία έχει η ικανότητά του στην προσπέραση με το 80-120 χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,8 δλ. έναντι 12,6 του Duster, το οποίο μεταφράζεται σε 50 μέτρα λιγότερα, όταν επιχειρήσετε μια προσπέραση στην εθνική οδό. Το S-Cross είναι καλύτερο και στο 0-100 χλμ./ώρα με 9,7 δλ., όταν το Duster χρειάζεται 12 δλ..  

Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την σύγκριση των δύο μοντέλων.

Σελίδα 2Εσωτερικό: Με έμφαση στην πρακτικότητα και λιτή διακόσμηση
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο οικονομικό το Duster, καλύτερες επιδόσεις το S-Cross
Σελίδα 4Στο δρόμο: Είναι άνετα, αλλά fun to drive μόνο εκτός δρόμου
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL