ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο εσωτερικό του Suzuki S-Cross θα συναντήσουμε σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, ενώ η στιβαρότητα της συναρμολόγησης παίρνει βελτίωση
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο εσωτερικό του Suzuki S-Cross θα συναντήσουμε σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, ενώ η στιβαρότητα της συναρμολόγησης παίρνει βελτίωση

Εσωτερικό: Με έμφαση στην πρακτικότητα και λιτή διακόσμηση

104.031 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

Περνώντας στις καμπίνες, τώρα, τα δύο μοντέλα προσφέρουν ένα πρακτικό περιβάλλον με αρκετά καλή εργονομία, σε ένα σχετικά λιτό διάκοσμο, ειδικά το Duster που στη βασική του δεν έχει καν οθόνη αφής.


Η καμπίνα του Duster είναι σκληροτράχηλη, με αποκλειστικά σκληρά πλαστικά, δίνοντας την αίσθηση πως είναι κατασκευασμένο για να αντέξει σκληρή χρήση.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η καμπίνα του Duster είναι σκληροτράχηλη, με αποκλειστικά σκληρά πλαστικά, δίνοντας την αίσθηση πως είναι κατασκευασμένο για να αντέξει σκληρή χρήση.


Αναλυτικότερα η καμπίνα του Duster είναι σκληροτράχηλη, με αποκλειστικά σκληρά πλαστικά, δίνοντας την αίσθηση πως είναι κατασκευασμένο για να αντέξει τη σκληρή χρήση. Αντίστοιχη φιλοσοφία έχει και το εσωτερικό του Suzuki S-Cross, δηλαδή και εδώ έχουμε σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό, ενώ η στιβαρότητα της συναρμολόγησης παίρνει βελτίωση, την ώρα που ο συνολικός διάκοσμος είναι σχετικά παρωχημένος.

Στον τομέα των χώρων 5 ενήλικοι θα βολευτούν και στα δύο μοντέλα, με τις διαφορές στις επιμέρους μετρήσεις να είναι ελάχιστων χιλιοστών. Σημαντική διαφορά έχουμε μόνο στο χώρο αποσκευών που το S-Cross υπερτερεί κατά 60 λίτρα (373 έναντι 430).

Σελίδα 1Τετρακίνητο diesel Dacia ή βενζίνη Suzuki στα ίδια λεφτά
Σελίδα 2Εσωτερικό: Με έμφαση στην πρακτικότητα και λιτή διακόσμηση
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο οικονομικό το Duster, καλύτερες επιδόσεις το S-Cross
Σελίδα 4Στο δρόμο: Είναι άνετα, αλλά fun to drive μόνο εκτός δρόμου
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
NISSAN