Το S-Cross είναι καλύτερο σε επιδόσεις με το 80-120 χλμ./ώρα να το ολοκληρώνει σε 10,8 δλ. έναντι 12,6 του Duster και το 0-100 χλμ./ώρα με 9,7 δλ., όταν το Duster χρειάζεται 12.
Κινητήρας: Πιο οικονομικό το Duster, καλύτερες επιδόσεις το S-Cross
To Dacia Duster εφοδιάζεται με τον 1.500άρη diesel κινητήρα Blue dCi της Renault ο οποίος αποδίδει 115 ίππους με 260 Nm ροπής και αρέσει η αμεσότητα και το τράβηγμά του από χαμηλά κάτι που οφείλεται και στην πολύ σφιχτή διάταξη του 6τάχυτου κιβωτίου, με την 1η σχέση να είναι ιδιαίτερα κοντή εξυπηρετώντας σε δύσβατα εκτός δρόμου σημεία (πρακτικά στην πόλη ξεκινάς με 2α και την 6η να είναι πιο «απλωμένη» ώστε να κινείται άνετα σε ανοιχτό δρόμο και να περιορίζει την κατανάλωση σε ένα ταξίδι. Επιπλέον διατηρεί τον πολιτισμένο χαρακτήρα του, χωρίς να κροταλίζει ιδιαίτερα, παρόλο που στην καμπίνα θα περάσει θόρυβος.
Το SUV της Dacia αποδεικνύεται ελαφρώς πιο οικονομικό στην πόλη και σε μέση κατανάλωση με τιμή 7,5 και 6,7 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Από την άλλη ο κινητήρας του 1,4 λτ. του S-Cross έχει απόδοση που ανέρχεται στους 129 ίππους και 235 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ το οποίο υποβοηθά το θερμικό μοτέρ. Στην πράξη το σύνολο σε κερδίζει με την αμεσότητα και τη γραμμική του απόδοση, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με το σφιχτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο.
Το SUV της Dacia αποδεικνύεται ελαφρώς πιο οικονομικό στην πόλη και σε μέση κατανάλωση με τιμή 7,5 και 6,7 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, την ώρα που το S-Cross καίει σε πραγματικές συνθήκες 7,8 (μέση) και 6,9 λτ./100 χλμ..(πόλη). Πιο μεγάλη η διαφορά στο ταξίδι όπου εκεί οι καταναλώσεις διαμορφώνοντα σε 4,4 και 5,4 λτ./100 χλμ. για τα δύο μοντέλα. Από την άλλη όπως αναφέραμε και πιο πάνω το S-Cross είναι καλύτερο σε επιδόσεις με το 80-120 χλμ./ώρα να το ολοκληρώνει σε 10,8 δλ. έναντι 12,6 του Duster και το 0-100 χλμ./ώρα με 9,7 δλ., όταν το Duster χρειάζεται 12.
Σελίδα 1 | Τετρακίνητο diesel Dacia ή βενζίνη Suzuki στα ίδια λεφτά |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Με έμφαση στην πρακτικότητα και λιτή διακόσμηση |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Πιο οικονομικό το Duster, καλύτερες επιδόσεις το S-Cross |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Είναι άνετα, αλλά fun to drive μόνο εκτός δρόμου |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |