Τα δύο μοντέλα στο δρόμο εστιάζουν στην άνεση, την οποία προσφέρουν μέσω του μαλακού σεταρίσματος της ανάρτησης, η οποία κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.
Στο δρόμο: Είναι άνετα, αλλά fun to drive μόνο εκτός δρόμου
Παρόμοια είναι τα χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων στο δρόμο, εστιάζοντας στην άνεση την οποία προσφέρουν μέσω του μαλακού σεταρίσματος της ανάρτησης που κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου. Βέβαια αυτό το σετάρισμα προκαλεί σχετικά έντονες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ωστόσο και τα δύο μοντέλα είναι έχουν προοδευτικές αντιδράσεις, με την τετρακίνιση σε κάθε περίπτωση να εμπλέκεται γρήγορα διατηρώντας την πρόσφυση.
Το σετάρισμα προκαλεί σχετικά έντονες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ωστόσο και τα δύο μοντέλα είναι έχουν προοδευτικές αντιδράσεις, με την τετρακίνιση σε κάθε περίπτωση να εμπλέκεται γρήγορα διατηρώντας την πρόσφυση.
Εκτός δρόμου το Dacia Duster αποτελεί το κορυφαίο εκτός δρόμου οικογενειακό mainstream SUV. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (214 χλστ.), οι μικροί πρόβολοι και η άμεση εμπλοκή της αυτόματης τετρακίνησης, με δυνατότητα κλειδώματος και σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης, εγγυώνται την απρόσκοπτη κίνησή του, ακόμη και σε δύσκολα κομμάτια με λάσπη ή δύσβατα εμπόδια. Το Suzuki από την πλευρά του εφοδιάζεται τετρακίνηση All Grip, η οποία είναι βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, όμως σε σχέση με το Duster υστερεί στην απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.) και τις γωνίες αναρρίχησης, ενώ η έλλειψη κανονικής ρεζέρβας (έχει μόνο κιτ) δημιουργεί μια συστολή εκτός δρόμου.