Ο ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost «στροφάρει» με άνεση και «απλώνει» προοδευτικά τη δύναμη μέχρι ψηλά, ενώ η ευρωστία του χαμηλά τονίστηκε από τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα τις ολοζώντανες επιταχύνσει
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ήπια υβριδικός 1,0 Ecoboost «στροφάρει» με άνεση και «απλώνει» προοδευτικά τη δύναμη μέχρι ψηλά, ενώ η ευρωστία του χαμηλά τονίστηκε από τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα τις ολοζώντανες επιταχύνσεις.

Κινητήρας-Κατανάλωση: Υψηλή απόδοση & χαμηλή κατανάλωση από τον κινητήρα-θαύμα

114.814 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2023)

To ήπια υβριδικό σύνολο του Focus συνδυάζει τον 3κύλινδρο, turbo, 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα με έναν εναλλάκτη/γεννήτρια με την ονομασία «BISG», που ενισχύει τον κινητήρα με επιπλέον 50 Nm ροπής και αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, φορτίζοντας τη μπαταρία ιόντων λιθίου, τάσης 48V και χωρητικότητας 0,48 kWh.


Στη πράξη το boost γίνεται αντιληπτό κυρίως στις χαμηλές στροφές, καθιστώντας ακόμα πιο ζωηρό τον κινητήρα-θαύμα της Ford, που τραβάει πειστικά σε αυτό το φάσμα και εξαλείφοντας κάθε δεύτερη σκέψη που μπορεί να προκαλέσει ο μικρός κυβισμός του. Το μοτέρ «στροφάρει» με άνεση και «απλώνει» προοδευτικά τη δύναμη μέχρι ψηλά, ενώ παράλληλα λόγω και του μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή η απόκριση είναι αρκετά άμεση, χωρίς υστέρηση χαμηλά που καλύπτεται από τον ηλεκτροκινητήρα. Ωραία πράγματα, χωρίς μάλιστα η 3κύλινδρη χροιά του κινητήρα να είναι αισθητή.

Έτσι το σύνολο των 155 ίππων και των 190 Nm στις 2.100-5.500 σ.α.λ. (240 Nm στις 2.500 σ.α.λ. με το ηλεκτρικό boost) καταφέρνει να έχει ολοζώντανες επιδόσεις (0-100 σε 8,9 δλ., 60-100 με 4η σε 6,2 δλ. και 80-120 με 5η σε 8,8 δλ.), ενώ συγχρόνως ο κινητήρας απαλλαγμένος από ορισμένα «βάρη» καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου γύρω από τα 8 λτ./100 χλμ.. Από εκεί και πέρα ανάλογα το οδηγικό mode που θα επιλέξεις, ανάμεσα στα Sport, και Eco μπορείς να τονίσεις είτε τις επιδόσεις, είτε την οικονομία αντίστοιχα, με την τελευταία να μπορεί να πέσει με ευκολία και 1 λτ./100 χλμ. κάτω. Να σημειωθεί πως με εκπομπές CO2 στα 118 γρ./χλμ., το Focus της δοκιμής δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη πρόσβαση στον πράσινο δακτύλιο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus mHEV με 155 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Υψηλή απόδοση & χαμηλή κατανάλωση από τον κινητήρα-θαύμα
Σελίδα 5Στο δρόµο: Χαίρεσαι να το οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center