Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών

114.805 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2023)

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα στο κέντρο του ταμπλό: Έχει διαγώνιο 13,2 ίντσες, ούσα η μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας, είναι στάνταρ, ενώ προσφέρει άριστη απόκριση και ευκρίνεια. Η νέα οθόνη αφής περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός που στο παρελθόν ενεργοποιούνταν με φυσικά κουμπιά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας. Καλοδεχούμενο φυσικά το μαλακό αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό, όπως και το βελτιωμένο φινίρισμα στα σκληρά πλαστικά του κάτω μέρους του.


Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.


Αξίζει να σημειωθεί εδώ η παρουσία του νέου συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC4 με εύκολο όπως αποδείχτηκε μενού και δυνατότητα για ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού. Μάλιστα χρησιμοποιεί και έναν προηγμένο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης, ο οποίος μαθαίνει από τη συμπεριφορά των οδηγών και παρέχει πιο ακριβείς υποδείξεις και αποτελέσματα αναζήτησης με την πάροδο του χρόνου. Χάρη στο προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν φυσικό λόγο σε 15 Ευρωπαϊκές γλώσσες, συνδυάζοντας δεδομένα του οχήματος με αναζητήσεις στο Internet– με τη βοήθεια του FordPass Connect – για γρήγορη και ακριβή απόκριση σε εντολές για συστήματα ψυχαγωγίας, τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα κειμένου, καθώς και για το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού και δελτία καιρού.

Χωροταξικά δεν υπάρχουν αλλαγές, με την καμπίνα να φιλοξενεί με άνεση ακόμα και 5 επιβάτες με τους πίσω να έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια του. Από την άλλη, η υιοθέτηση κιτ επισκευής έχει ανεβάσει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ στα 392 λτ., τιμή που είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus mHEV με 155 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Υψηλή απόδοση & χαμηλή κατανάλωση από τον κινητήρα-θαύμα
Σελίδα 5Στο δρόµο: Χαίρεσαι να το οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL