Ο συνδυασμός ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και ικανότητας του κινητήρα να «σβήνει» τον ένα από τους τρεις κυλίνδρους υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου διατηρούν χαμηλά τη μέση κατανάλωση (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα καίει σαν… diesel με μόλις 4,1 λτ..
Ο 3κύλινδρος 1,0 Ecoboost των 125 ίππων, με τη βοήθεια και του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας-γεννήτριας 48V και το bonus των 50 Nm στις χαμηλές στροφές, είναι εύρωστος από χαμηλά, έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία. Στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, συνεργάζεται πολύ καλά με το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου έχει θετικό κούμπωμα και αίσθηση, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει καλές επιταχύνσεις εν κινήσει, που είναι και το ζητούμενο για ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας λοιπόν, θέλει 7,2 δλ. για το 60-100 με 4η και 10,6 για το 80-120 χλμ./ώρα με 5η, ενώ το κλασικό 0-100 γίνεται σε 10,1 δλ.. Η δε τελική είναι στα 191 χλμ./ώρα..
Ο συνδυασμός ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και ικανότητας του κινητήρα να «σβήνει» τον ένα από τους τρεις κυλίνδρους υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου διατηρούν χαμηλά τη μέση κατανάλωση (6,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα καίει σαν… diesel με μόλις 4,1 λτ.. Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού, υπάρχει και το κατάλληλο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), τα οποίο επεμβαίνει είτε στην απόκριση του κινητήρα και στις στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport είτε στη λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.