Μόνο οι πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές στο εσωτερικό του μιας και η έκδοση ST-Line της δοκιμής διαθέτει πιο σφιχτή ανάρτηση και σπορτίφ set-up.
Με το χειροκίνητο κιβώτιο, το Ford Puma κάνει ακόμα πιο ξεκάθαρο τον οδηγοκεντρικό του προσανατολισμό, με τον οδηγό να μην έχει μεν την ευκολία του αυτόματου στην πόλη, αλλά να απολαμβάνει από την άλλη την πλήρη συμμετοχικότητα στα δρώμενα. Με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση να περιορίζει τις κλίσεις, να προσφέρει ιδανικό έλεγχο του υπερυψωμένου αμαξώματος και να εξασφαλίζει αμεσότητα στις αντιδράσεις, το Puma χαίρεσαι να το οδηγείς και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες θυσίες στην άνεση. Μόνο οι πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές στο εσωτερικό του μιας και η έκδοση ST-Line της δοκιμής διαθέτει πιο σφιχτή ανάρτηση και σπορτίφ set-up.
Με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση να περιορίζει τις κλίσεις, να προσφέρει ιδανικό έλεγχο του υπερυψωμένου αμαξώματος και να εξασφαλίζει αμεσότητα στις αντιδράσεις, το Puma χαίρεσαι να το οδηγείς.
Σε συνδυασμό με το κοφτερό και ακριβές τιμόνι, καθώς και το ξυραφένιο μπροστινό σύστημα, αλλά και τα δυνατά φρένα (παρά τα πίσω ταμπούρα) το Puma προσφέρει εξαιρετική οδηγική αίσθηση με όποια από τις 5 ρυθμίσεις και να διαλέξεις (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail), χωρίς να ξεχνάει και την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, αφού με 77 χλμ./ώρα έχει την καλύτερη επίδοση στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Στο χώμα, τα 166 χλστ. από το έδαφος είναι αρκετά, ενώ η λειτουργία Trail βοηθά έως ένα σημείο. Όχι όμως τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία ρεζέρβας.