Η τέταρτη γενιά του Kia Sportage κάνει…update σε τεχνολογικό και αισθητικό επίπεδο και συνεχίζει να αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση με εξαιρετικό value for money στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover.
To Sportage είναι το εμβληματικό και πιο δημοφιλές crossover της Kia στην Ευρώπη, έχοντας φτάσει αισίως στην 4η γενιά του, με 25 χρόνια παρουσίας σε αυτή την κατηγορία και με παραπάνω από 5 εκατομμύρια μονάδες να έχουν περάσει την γραμμή παραγωγής. Αυτή η γενιά, δέχεται τώρα μια τονωτική ένεση σε αισθητικό επίπεδο και αποκτά πιο εκσυγχρονισμένο χαρακτήρα με την προσθήκη νέων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, βάζοντάς το εκ νέου απέναντι στο νεότερο ανταγωνισμό. Στην έκδοση GT Line με τον turbo των 177 ίππων μάλιστα, τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας τόσο σε αισθητικό όσο και οδηγικό επίπεδο, ενώ διαθέτει και πιο πλούσιο εξοπλισμό ανεβάζοντας την τιμή του στα 28.590 ευρώ από τα 22.590 της βασικής έκδοσης.
Όμορφο, επιβλητικό και «φρέσκο»
Το update ξεκινά από το μήκους 4.495 χλστ. αμάξωμα του Kia Sportage στην έκδοση GT Line (10 χλστ. μεγαλύτερο από τις υπόλοιπες), το οποίο στο όμορφο παρουσιαστικό που προ 4ετίας παρουσίασε ο Πήτερ Σράιερ και η παρέα του ενσωματώνει πλέον πιο σύγχρονα στοιχεία. Νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω με νέους αεραγωγούς, νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα και νέες ζάντες συμπληρώνουν το αισθητικό του προφίλ, το οποίο ωστόσο στην έκδοση GT Line είναι ακόμα πιο «ενημερωμένο», με 19ιντσών ζάντες και επιπλέον στοιχεία τον διαχύτη στο πίσω μέρος που φιλοξενεί τις δυο μπούκες, την αεροτομή και πιο σπορ φινίρισμα γενικότερα. Συνολικά, το Kia Sportage παραμένει καλαίσθητο και επιβλητικό, εκφράζοντας ωστόσο πιο έντονα τον δυναμισμό του.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό.
Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.
Είναι ωραίο και σπορτιβ στην εμφάνιση με πιο ποιοτικό εσωτερικό από το τουσον αλλά....το ντίζελ σε τόσο βαρύ αμάξωμα είναι μονόδρομος, του λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας που από το 2021 θα τα βρίσκεις όχι σε αμάξια των 28000 που κάνει το σπορτατζ αλλά και σε αμάξια των 12.000 λόγω νομοθεσίας. Δλδ αν το πάρεις τώρα σε δύο χρόνια θα νιώθεις τελείως έξω από τις εξελίξεις ενώ θα έχεις δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό. Επίσης υστερεί λίγο σε στήσιμο η ανάρτηση και την νιώθεις στις ανωμαλίες σε σχέση με το τουσον που τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα αυτό.