Η συνολική κατανάλωση δεν ξεφεύγει και η μέση τιμή της διατηρείται γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. που είναι μια αξιοζήλευτη επίδοση για ένα οικογενειακό SUV.
Το σύνολο του Qashqai δε φέρει κάποια διαφοροποίηση με τον 1,3 turbo να συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα, με απόδοση 140 ίππους και μέγιστη ροπή 240 Nm σε αρκετά μεγάλο εύρος στροφών. Έτσι δε χρειάζεται να έχετε συχνή επαφή στον ακριβή επιλογέα του 6τάχυτου κιβωτίου.
Στο Sport η απόκριση είναι άμεση και τα νούμερα των επιδόσεων ενδιαφέροντα και ειδικά οι ρεπρίζ ιδιαίτερα «ζωντανές». Η λειτουργία Eco αμβλύνει αισθητά την απόκριση και αν ζητάς αστραπιαία επιτάχυνση, οι στροφές δεν ανεβαίνουν γρήγορα. Η λειτουργία όμως παραμένει πολιτισμένη, χωρίς θόρυβο και κραδασμό, ενώ η κατανάλωση πέφτει πολύ χαμηλά με τη βοήθεια και της ήπια υβριδικής τεχνολογίας. Η τελευταία επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες και στην ενίσχυση της ροπής όταν απαιτηθεί. Έτσι η συνολική κατανάλωση δεν ξεφεύγει και η μέση τιμή της διατηρείται γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. που είναι μια αξιοζήλευτη επίδοση για ένα οικογενειακό SUV.