Ο φρεσκαρισμένος 1,6 TDI ανέβασε την ιπποδύναμή του από τα 110 στα 115 άλογα και διατήρησε την ροπή στα 250 Nm, που όμως κέρδισε ακόμη 200 σ.α.λ. ωφέλιμης λειτουργίας (1.500-3.200 από1.500 - 3.000 σ.α.λ.) Στην πράξη μπορεί χαμηλά να δείχνει κάπως άνευρος, αλλά μετά τις 1.500 σ.α.λ. είναι ροπάτος. Δεν έχουν εξαλειφθεί εντελώς οι κραδασμοί και το κροτάλισμα, ενώ από πλευράς επιδόσεων δεν υπάρχουν διαφορές άξιες λόγου: Tο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται πάλι σε 10,2 δλ. και οι ρεπρίζ των 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 8,6 και 13,1 δλ. (από 8,7 και 13,2 δλ. αντίστοιχα). H κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου δεν είναι κακή, αλλά αναμφίβολα μια 6η σχέση χρειαζόταν για πιο ήσυχο ταξίδι και καλύτερη οικονομία. Η τελευταία στη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 5,7 λτ./100 χλμ., όμως στην καθημερινότητα μπορεί εύκολα να πέσεις στα 5,3-5,5 λτ./100 χλμ. ειδικά με την επιλογή Eco από το σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών.
...για εμένα προσωπικά και το έχω εξηγήσει... πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, από θέμα βλαβών/συντήρησης θετικό που δεν έχει υγρό adblue... στα μείον το ότι δεν έχει κιβώτιο 6 σχέσεων και ότι ιπποδύναμη και ροπή μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα...
Αδιανόητη η έλλειψη 6ης ταχύτητας ειδικά σε αυτή την τιμή.
Τώρα αυτός είναι κινητήρας 2018; 250 ροπή 115 άλογα το 2018 όταν η φιατ εδώ κ 7 χρόνια έχει 120 άλογα με 320 ροπη στα ίδια κυβικά;;;ΗΜΑΡΤΟΝ..
Ford focus new, new kia ceed
Ανανεωμένο;;;; Ουδέν σχόλιον, απλά Ford Focus!!!
...για εμένα προσωπικά και το έχω εξηγήσει... πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, από θέμα βλαβών/συντήρησης θετικό που δεν έχει υγρό adblue... στα μείον το ότι δεν έχει κιβώτιο 6 σχέσεων και ότι ιπποδύναμη και ροπή μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα...