Το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει και σε αυτή την έκδοση του Golf είναι η θεαματική ποιότητα της κύλισης. Ο δρόμος κάτω από τα 17άρια ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής ακούγεται ελάχιστα ή και καθόλου αν βοηθάει κι ο δρόμος, ενώ ο αεροδυναμικός θόρυβος μένει έντεχνα εκτός καμπίνας. Η ρύθμιση της ανάρτηση βοηθά την απορρόφηση των κακοτεχνιών, χωρίς όμως να επηρεάζεται η ουδετερότητα της συμπεριφοράς. H πλατφόρμα MQB εντυπωσιάζει με την στιβαρότητα και την προθυμία της στις εντολές του οδηγού, ενώ οι κλίσεις παραμένουν συγκρατημένες. Η δομή στο πίσω μέρος (με ημιάκαμπτο άξονα σε αυτές τις εκδόσεις) συνεχίζει πάντως να μη μας ενθουσιάζει όσο μια λύση πολλαπλών συνδέσμων. Επίσης στο ταξίδι μια 6η σχέση στο κιβώτιο θα βοηθούσε την κατανάλωση, αλλά και τον ακόμη λιγότερο θόρυβο. Το τιμόνι έχει την γνωστή ελαφριά αίσθηση, αλλά όσο ο ρυθμός της κίνησης αυξάνει, αποδεικνύεται απόλυτα ικανοποιητικό, ενώ με την επιλογή Dynamic βαραίνει. Πολύ καλά και τα φρένα με καλή αίσθηση και ανάλογη αποτελεσματικότητα.
...για εμένα προσωπικά και το έχω εξηγήσει... πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, από θέμα βλαβών/συντήρησης θετικό που δεν έχει υγρό adblue... στα μείον το ότι δεν έχει κιβώτιο 6 σχέσεων και ότι ιπποδύναμη και ροπή μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα...
Αδιανόητη η έλλειψη 6ης ταχύτητας ειδικά σε αυτή την τιμή.
Τώρα αυτός είναι κινητήρας 2018; 250 ροπή 115 άλογα το 2018 όταν η φιατ εδώ κ 7 χρόνια έχει 120 άλογα με 320 ροπη στα ίδια κυβικά;;;ΗΜΑΡΤΟΝ..
Ford focus new, new kia ceed
Ανανεωμένο;;;; Ουδέν σχόλιον, απλά Ford Focus!!!
...για εμένα προσωπικά και το έχω εξηγήσει... πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, από θέμα βλαβών/συντήρησης θετικό που δεν έχει υγρό adblue... στα μείον το ότι δεν έχει κιβώτιο 6 σχέσεων και ότι ιπποδύναμη και ροπή μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα...