Το ανανεωμένο Golf δεν έχει αλλάξει τίποτα στη δομή του ταμπλό. Από πλευράς ποιότητας το επίπεδο είναι πολύ υψηλό, σχεδόν premium, με το ακριβό, πολυτελές πλαστικό, να ντύνει όλο το στιβαρό και άριστα φινιρισμένο ταμπλό. Αυτό που άλλαξε είναι το επίπεδο ψηφιοποίησης, που αλλάζει και την εικόνα της καμπίνας. Στο πλαίσιο της δοκιμής εμείς γνωρίσαμε τη μεσαία επιλογή infotainment με την οθόνη των 8 ιντσών και το οποίο συνδυάζει όλες τις λειτουργίες σε «μπουτόν» αφής διατηρώντας όμως και δύο στρογγυλά χειριστήρια σαν «ποτενσιόμετρα» γεγονός ευπρόσδεκτο. Παράλληλα, ο (έξτρα) πίνακας οργάνων πέρασε αυτούσιος από το Tiguan στο Golf και φρεσκάρει τον τρόπο με τον οποίο ο οδηγός παίρνει τις πληροφορίες. Ο χρόνος εξοικείωσης με όλα αυτά είναι ελάχιστος, ενώ έχουν αποφευχθεί και λάθη εργονομίας. Καμία αλλαγή στην ευρυχωρία της καμπίνας, που παραμένει από τις πιο γενναιόδωρες στην κατηγορίας, ενώ το πορτ μπαγκάζ παρέμεινε στα 380 λτ..
...για εμένα προσωπικά και το έχω εξηγήσει... πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, από θέμα βλαβών/συντήρησης θετικό που δεν έχει υγρό adblue... στα μείον το ότι δεν έχει κιβώτιο 6 σχέσεων και ότι ιπποδύναμη και ροπή μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα...
Αδιανόητη η έλλειψη 6ης ταχύτητας ειδικά σε αυτή την τιμή.
Τώρα αυτός είναι κινητήρας 2018; 250 ροπή 115 άλογα το 2018 όταν η φιατ εδώ κ 7 χρόνια έχει 120 άλογα με 320 ροπη στα ίδια κυβικά;;;ΗΜΑΡΤΟΝ..
Ford focus new, new kia ceed
Ανανεωμένο;;;; Ουδέν σχόλιον, απλά Ford Focus!!!
...για εμένα προσωπικά και το έχω εξηγήσει... πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, από θέμα βλαβών/συντήρησης θετικό που δεν έχει υγρό adblue... στα μείον το ότι δεν έχει κιβώτιο 6 σχέσεων και ότι ιπποδύναμη και ροπή μπορούσαν να είναι μεγαλύτερα...