Επιδερμικές, αλλά αισθητές οι αλλαγές στην εμφάνιση. Το σημαντικό είναι πως καταργήθηκαν οι απλοί προβολείς και πλέον υπάρχουν LED φώτα από τη βασική έκδοση.
Όχι ένα, αλλά τρία SUVάκια έχει η VW. Την αρχή έκανε το T-Roc, για να ακολουθήσει πριν από σχεδόν 4 χρόνια, το T-Cross και μετά η… κουπεδίζουσα εκδοχή του τελευταίου, το Taigo καθιστώντας την γερμανική μάρκα μοναδική με τέτοιο πλουραλισμό στην κατηγορία των B-SUV. Αν μην τι άλλο αυτό και αν ήταν… μπάσιμο σε μια κατηγορία που στις μέρες μας γνωρίζει στιγμές δόξας. Λογικό λοιπόν για τη VW να θέλει τα SUVάκια της στον αφρό της ανταγωνιστικότητας και όπως κάθε μοντέλο στο μέσο της εμπορικής του καριέρας τα αναβάθμισε.
Έτσι, μετά την επικαιροποίηση του T-Roc, ήρθε και η σειρά του T-Cross (λογικά θα ακολουθήσει και το Taigo αργότερα). Σχεδιαστικά διατηρούνται φυσικά οι τρέχουσες βασικές γραμμές και οι αναλογίες, αλλά το φρεσκάρισμα της εικόνας έφερε αλλαγές στη μάσκα, νέους προφυλακτήρες οι οποίοι μάλιστα συντέλεσαν στην αύξηση κατά 27 χλστ. στο μήκος (4.135 χλστ.), νέα LED φώτα (τέλος τα φανάρια αλογόνου), καινούργιες ζάντες και πίσω φώτα με υπογραφή «Χ». Το τελικό αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο και από την πρώτη κιόλας ματιά στο μοντέλο της δοκιμής μας με τον «χιλιάρη» κινητήρα των 116 ίππων, το T-Cross έδειξε πως τόνισε τον SUV χαρακτήρα του. Mια μικρή, αλλά ενδιαφέρουσα επίσης λεπτομέρεια έχει να κάνει με την αύξηση κατά 20 κιλά του φορτίου οροφής στα 75 κιλά.