Όσο και να ψάξεις σπορτίφ στοιχεία δε θα βρεις, ωστόσο το T-Cross χάρη και στο πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιό του αποδεικνύεται περισσότερο από αποτελεσματικό όταν του ζητηθεί να κινηθεί γρήγορα.
Οδηγικά το T-Cross δεν έχει αλλάξει καταφέρνοντας να συνδυάσει με επιτυχία την αποτελεσματικότητα με την άνεση. Ακόμα και οι στάνταρ 16άρηδες τροχοί με 205/60 λάστιχο του μοντέλου δοκιμής, δίνουν καλό απόθεμα πρόσφυσης, ενώ το τιμόνι παρά την ελαφριά του αίσθηση περνάει καλά τις εντολές του οδηγού, όπως και ο επιλογέας του κιβωτίου. Όσο και να ψάξεις σπορτίφ στοιχεία και οδηγική αίσθηση επιπέδου Ford Puma δε θα βρεις, ωστόσο το T-Cross χάρη και στο πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιό του αποδεικνύεται περισσότερο από αποτελεσματικό όταν του ζητηθεί να κινηθεί γρήγορα.
Οι περιορισμοί μπαίνουν κάποια στιγμή, από τις κλίσεις και το μπόλικο «ψωμί» των ελαστικών, τα οποία αναπόφευκτα θα «γλιστρήσουν», σε κάθε περίπτωση όμως προοδευτικά και ελεγχόμενα. Εκτός από την προοδευτικότητα, το καλό με το 60άρι προφίλ των ελαστικών είναι και η άνεση που προσφέρει με συνδυασμό με την σχετικά μαλακή ανάρτηση, που μπορεί να απορροφά σε πολύ καλό βαθμό τις κακοτεχνίες. Με λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο και καλύτερη ηχομόνωση θα μπορούσαμε να μιλάμε για εξαιρετική ποιότητα στην κύλιση, ενώ σίγουρα θα θέλαμε πιο δυνατά φρένα και όχι τόσο μαλακή αίσθηση στο πεντάλ καθώς και την παρουσία ενός συστήματος παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών.