Τεχνικά χαρακτηριστικά VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 999 Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 116/5.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.000-3.500 Start/Stop NAI Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,3 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,9/9,5 80-120 χλμ./ώρα με 5η.6η (δλ.) 10,3/15,6 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 193 Βάρος (κιλά)* 1.270 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή WLTP 5,6 Μέση δοκιμής 7,2 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 128 Ρεζερβουάρ (λτ.) 40 * εργοστασιακές τιμές, τα στοιχεία σε παρένθεση αφορούν τη χρήση βενζίνης Εξοπλισμός - τιμή VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS ESP * Αυτόματο φρενάρισμα * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */* Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * (αυτόματος) Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 8'' με κάμερα όπισθεν Cruise control * Ζάντες αλουμινίου * 16 ιντσών Προβολείς/Φώτα ημέρας LED/LED Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια ή 80.000 χλμ Έκδοση Life Tιμή (από) *: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,5 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.528/1.509 Στροφές τιμονιού 2,6 Κύκλος στροφής (μ.) 10,7 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα me 5η/6η (db) 68,0/69,5 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/60 R16 Μάρκα/Μοντέλο ελαστικών δοκιμής Goodyear Efficient Grip Performance Διαστάσεις (χλστ.) VW T-Cross Κεφάλι οδηγού 105 Κεφάλι πίσω 45 Πλάτος εμπρός 1.405 Πλάτος πίσω 1.338 Πόδια πίσω 145 Χώρος αποσκευών (λτ.) 385-455 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.135x1.760x1.573 Μεταξόνιο 2.551 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο 1.000άρι VW T-Cross με 116 PSΣελίδα 2Αναβάθμιση σε όλους τους τομείςΣελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ποιοτικό, πιο digital και πάντοτε ευρύχωροΣελίδα 4Κινητήρας: Ξανά με 116 ίππους & συγκρατημένη κατανάλωση Σελίδα 5Στο δρόμο: Είναι αυτό που πρέπει, άνετο και αποτελεσματικό Σελίδα 6Η γνώμη μαςΣελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά