Ο 1,0 TSI επανήλθε στα 116 άλογα (παραμένει στα 95 άλογα η βασική εκδοχή του). Στην πράξη είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, οι επιδόσεις καλές και η κατανάλωση συγκρατημένη γύρω από τα 7 λτ./100 χλμ..
Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI μας είχε συστηθεί αρχικά με 116 ίππους, αλλά στη συνέχεια για λόγους που έχουν να κάνουν με την εναρμόνιση με τους κανόνες ρύπων «έπεσε» στους 110. Με το ανανεωμένο T-Cross και με τις σχετικές επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό έλεγχό του, ο 1,0 TSI επανήλθε στα 116 άλογα (παραμένει στα 95 άλογα η βασική εκδοχή ). Στην πράξη είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά. Αν πιέσεις, η χροιά φανερώνει την 3κύλινδρη φύση χωρίς όμως να γίνεται δυσάρεστη ή ενοχλητική. Αυτό που έχει σημασία είναι πως οι επιδόσεις, με τη βοήθεια και του σωστά κλιμακωμένου 6τάχυτου κιβωτίου, ανήκουν στην καλή πλευρά του πίνακα με τις συνολικές μετρήσεις: Ένα αξιοπρεπές 0-100 χλμ./ώρα στα 10,7 δλ. συνοδεύεται από εξίσου γρήγορα σπριντ εν κινήσει, τα προσπεράσματα δηλαδή: 60-100 χλμ./ώρα με 4η 6,9 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 10,3 δλ.. Και μάλιστα χωρίς αυτό το… κέφι να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην κατανάλωση, η οποία γυροφέρνει τα 7 λτ./100 χλμ. (μέση μετρημένη τιμή) μια νορμάλ τιμή για ένα μηχανικό σύνολο, που δεν έχει καμία μορφής εξηλεκτρισμού.