ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Ξανά με 116 ίππους & συγκρατημένη κατανάλωση

 Σχολιάστε 
29.470 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2024)
Ο 1,0 TSI επανήλθε στα 116 άλογα (παραμένει στα 95 άλογα η βασική εκδοχή του). Στην πράξη είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, οι επιδόσεις καλές και η κατανάλωση συγκρατημένη γύρω από τα 7 λτ./10
2 Φωτογραφίες »

Ο 1,0 TSI επανήλθε στα 116 άλογα (παραμένει στα 95 άλογα η βασική εκδοχή του). Στην πράξη είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, οι επιδόσεις καλές και η κατανάλωση συγκρατημένη γύρω από τα 7 λτ./100 χλμ..

Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI μας είχε συστηθεί αρχικά με 116 ίππους, αλλά στη συνέχεια για λόγους που έχουν να κάνουν με την εναρμόνιση με τους κανόνες ρύπων «έπεσε» στους 110. Με το ανανεωμένο T-Cross και με τις σχετικές επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό έλεγχό του, ο 1,0 TSI επανήλθε στα 116 άλογα (παραμένει στα 95 άλογα η βασική εκδοχή ). Στην πράξη είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά. Αν πιέσεις, η χροιά φανερώνει την 3κύλινδρη φύση χωρίς όμως να γίνεται δυσάρεστη ή ενοχλητική. Αυτό που έχει σημασία είναι πως οι επιδόσεις, με τη βοήθεια και του σωστά κλιμακωμένου 6τάχυτου κιβωτίου, ανήκουν στην καλή πλευρά του πίνακα με τις συνολικές μετρήσεις: Ένα αξιοπρεπές 0-100 χλμ./ώρα στα 10,7 δλ. συνοδεύεται από εξίσου γρήγορα σπριντ εν κινήσει, τα προσπεράσματα δηλαδή: 60-100 χλμ./ώρα με 4η 6,9 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 10,3 δλ.. Και μάλιστα χωρίς αυτό το… κέφι να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην κατανάλωση, η οποία γυροφέρνει τα 7 λτ./100 χλμ. (μέση μετρημένη τιμή) μια νορμάλ τιμή για ένα μηχανικό σύνολο, που δεν έχει καμία μορφής εξηλεκτρισμού.


Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει καλή λειτουργία και εξαιρετικό κούμπωμα.
2 Φωτογραφίες »

Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει καλή λειτουργία και εξαιρετικό κούμπωμα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο 1.000άρι VW T-Cross με 116 PS
Σελίδα 2Αναβάθμιση σε όλους τους τομείς
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ποιοτικό, πιο digital και πάντοτε ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας: Ξανά με 116 ίππους & συγκρατημένη κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Είναι αυτό που πρέπει, άνετο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS