- Ανανέωση με νέο look και φώτα που κάνουν τη νύχτα-μέρα
- Ξανά 116 ίπποι από τον 1.000άρη τούρμπο, που πριν είχε… «πέσει» στους 110
- Ρυθμίζεις το πίσω κάθισμα μπρος-πίσω για να φορτώνεις περισσότερα ή να κάθεσαι σταυροπόδι
- Δίνεις 1.000 ευρώ παραπάνω για 21 παραπάνω άλογα και 6 σχέσεις στο κιβώτιο
Όπως συμβαίνει σε κάθε ανανέωση μοντέλου, έτσι και το T-Cross έχει αλλαγές στην εμφάνιση, που «φρεσκάρισαν» την εικόνα του. Οι νέοι προφυλακτήρες αύξησαν το μήκος στα 4,135 μ. (+27 χλστ.), ενώ αλλαγές υπάρχουν στη μάσκα, στην LED υπογραφή και στα πίσω φώτα που πλέον έχουν ένα backround τύπου «Χ». Σημαντικότερο όμως όλων είναι πως από τη βασική έκδοση Life υπάρχουν LED φώτα, που μπορούν να αναβαθμιστούν στα πιο «έξυπνα» IQ.LIGHT LED Matrix (+1.020 ευρώ) και τα οποία κάνουν τη νύχτα μέρα. Tέλος λοιπόν οι «απλοί» προβολείς αλογόνου, τώρα το T-Cross φέγγει τη νύκτα εξαιρετικά.
Ξανά 116 ίπποι από τον 1.000άρη κινητήρα, που είχε… «πέσει» στους 110
Αρχικά ο 1,0 TSI κινητήρας του ομίλου VW απέδιδε στο T-Cross 116 ίππους, όπως και στα άλλα μοντέλα που τον χρησιμοποιούσαν. Στην πορεία και λόγω ρύπων, ο κινητήρας ρυθμίστηκε στους 110 ίππους για να έρθει σήμερα στο T-Cross της δοκιμής ξανά με 116 και να συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όπως στο μοντέλο δοκιμής ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το μοτέρ λειτουργεί πολιτισμένα και κινεί με άνεση το T-Cross (0-100 σε 10,7 δλ., 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 6,9 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 10,3 δλ.) και με μέση κατανάλωση γύρω στα 7 λτ./100 χλμ., που είναι μια καλή επίδοση για κινητήρα χωρίς κάποιο είδους εξηλεκτρισμό (δλδ. mild hybrid).
Ρυθμίζεις το πίσω κάθισμα μπρος-πίσω για να φορτώνεις περισσότερα ή να κάθεσαι σταυροπόδι
Στον στάνταρ εξοπλισμό συνεχίζει να υπάρχει το συρόμενο πίσω κάθισμα (κατά 140 χλστ.), το οποίο είναι κάτι που πρέπει να αναφέρουμε στα πολύ θετικά. Αν θέλεις αέρα στα γόνατα, τότε σπρώχνεις το κάθισμα προς τα πίσω και ο χώρος αποσκευών μειώνεται στα 385 λτ.. Αν θες να φορτώσεις περισσότερα μπαγκάζια τότε τραβάς το πίσω κάθισμα τέρμα μπροστά και ο χώρος αποσκευών μεγαλώνει στα 455 λτ.. Στα συν για ένα μοντέλο με SUV χαρακτήρα και η παρουσία ρεζέρβας (έστω ανάγκης) αντί του κιτ επισκευής επισκευής, που τείνει πλέον να επικρατήσει και σε ένα σκίσιμο π.χ. δεν κάνει τίποτα.
Δίνεις 1.000 ευρώ για 21 παραπάνω άλογα και 6 σχέσεις στο κιβώτιο
Το φρεσκάρισμα σε συνδυασμό με τη γενικότερη αύξηση των τιμών είχε αντίκτυπο στην τιμή του T-Cross, αφού η βασική έκδοση με τον 1,0 TSI κινητήρα των 95 ίππων (με 5τάχυτο κιβώτιο) ξεκινάει από 23.950 ευρώ (+1.050 ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο) στο εξοπλιστικό επίπεδο Life. Η πιο ισχυρή έκδοση των 116 ίππων και με 6τάχυτο κιβώτιο, ακρίβυνε 1.150 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη των 110 ίππων κοστίζοντας πλέον 24.950 ευρώ (27.150 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο DSG). Πάντως να πούμε πως η έκδοση Life είναι πληρέστατη, καλύπτοντας παραπάνω από όσα ζητάει ο σύγχρονος αγοραστής, με κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, 8άρα οθόνη αφής με κάμερα όπισθεν, ζάντες αλουμινίου και πληρέστατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας. Τις τιμές όλων των εκδόσεων κινητήρα, κιβωτίου και εξοπλισμού μπορείτε να τις δείτε πατώντας εδώ.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του ανανεωμένου VW T-Cross με τον 1.000αρη TSI των 116 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο.