Στιβαρό με μαλακό υλικό σε όλο το πάνω μέρος του είναι το ταμπλό του T-Roc. Κυριότερη αλλαγή στο διάκοσμο είναι η μετατόπιση των αεραγωγών κάτω από την οθόνη.
Περνώντας στο εσωτερικό, το T-Roc έκανε update στον τομέα της τεχνολογίας, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 8" να διατίθεται στάνταρ (έως 10,25" στην έκδοση R-Line), ενώ νέα είναι κι η οθόνη αφής, επίσης 8" (προαιρετικά έως 9,2), ανεβάζοντας έτσι το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου. Η νέα οθόνη μάλιστα δεν είναι χωνευτή όπως στο προ ανανέωσης μοντέλο, με το infotainment να διαθέτει πιο διευρυμένες λειτουργίες και δωρεάν για ένα χρόνο τις υπηρεσίες We Connect.
Η ποιότητα κατασκευής δεν αμφισβητείται, με τη συναρμογή να παίρνει άριστα και το ταμπλό στο μοντέλο που δοκιμάσαμε να καλύπτεται από ποιοτικό μαλακό υλικό. Αρκετά αλλαγμένος είναι και ο διάκοσμος, με τους αεραγωγούς να τοποθετούνται κάτω από την οθόνη και το πάνελ του κλιματισμού να έχει αντικατασταθεί από ένα νεότερο με μπουτόν αφής. Θετικές αλλαγές, ωστόσο και πάλι το T-Roc διαθέτει συνολικά ένα συντηρητικό ύφος.
Στον τομέα των χώρων τώρα, δεν άλλαξε κάτι με το SUV της VW να προσφέρει ένα από τα φαρδύτερα πίσω καθίσματα με μπόλικο αέρα για γόνατα και κεφάλια, φιλοξενώντας άνετα 5 ενήλικες. Εξίσου καλό και το πορτμπαγκάζ των 445 λίτρων.