ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

86.642 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2022)

Τεχνικά χαρακτηριστικά VW T-Roc 1,5 TSI 150 PS DSG7
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία ¶μεσος ψεκασμός +turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
Start/Stop NAI
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,6
60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 4,6
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 5,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 205
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.350
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή 6,3
Μέση δοκιμής 7,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 143
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή VW T-Roc 1,5 TSI 150 PS DSG7
ESP *
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα *
Ηλεκτρικοί καθρέπτες / Αναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Υποβοήση Παρκαρίσματος Ηχητική ειδοποίηση/Park Assist με Park Pilot
Κλιματισμός * (Clima 2 ζωνών)
Οθόνη Αφής/Ψηφιακός πίνακας οργάνων *8''/*8''
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου *(16'')
Προβολείς ομίχλης #
Φώτα ημέρας LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 2 έτη
Έκδοση Life
Τιμή από (ευρώ) 27.250
*: στάνταρ, #: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι VW T-Roc 1,5 TSI 150 PS DSG7
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,0
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο μπ./π. 1.546/1.541
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 11,1
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66/68
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/55 R17
Διαστάσεις (χλστ.) VW T-Roc 1,5 TSI 150 PS DSG7
Κεφάλι οδηγού 102
Κεφάλι πίσω 60
Πλάτος εμπρός 1.415
Πλάτος πίσω 1.370
Πόδια πίσω 114
Χώρος αποσκευών (λτ.) 445
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.234x1.819x1.573
Μεταξόνιο 2.603
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Roc με 150 άλογα & DSG
Σελίδα 2Σχεδίαση: Φρεσκάρισμα για πιο μοντέρνο look
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, πιο digital & πάντοτε ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας: Με τον ισχυρό 150άρη TSI
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο & αποτελεσματικό το οδηγικό του προφίλ
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER