Ο 1,5 TSΙ των 150 ίππων διακρίνεται για την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. θα τον θέλαμε πιο «γεμάτο».
Η εκδοχή του VW T-Roc με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων, ξεχωρίζει για τον αλέγκρο χαρακτήρα του, όντας το πιο κεφάτο βενζινοκίνητο T-Roc, όπως είχαμε δει και στο προανανέωσης μοντέλο. Το σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, αν και κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. θα το θέλαμε πιο «γεμάτο». Πάντως έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με το DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων αναδεικνύονται οι καλές του επιδόσεις. 8,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 4,6 και 5,7 δλ. για τις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 αντίστοιχα. Το αντίβαρο βέβαια στις επιδόσεις είναι η σχετικά υψηλή κατανάλωση των 7,8 λτ./100 χλμ., αν και λόγω του συστήματος απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων με προσεχτική οδήγηση θα δείτε χαμηλότερα νούμερα.