ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Με τον ισχυρό 150άρη TSI

86.576 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2022)
Ο 1,5 TSΙ των 150 ίππων διακρίνεται για την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. θα τον θέλαμε πιο «γεμάτο».

Ο 1,5 TSΙ των 150 ίππων διακρίνεται για την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. θα τον θέλαμε πιο «γεμάτο».

Η εκδοχή του VW T-Roc με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων, ξεχωρίζει για τον αλέγκρο χαρακτήρα του, όντας το πιο κεφάτο βενζινοκίνητο T-Roc, όπως είχαμε δει και στο προανανέωσης μοντέλο. Το σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, αν και κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. θα το θέλαμε πιο «γεμάτο». Πάντως έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με το DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων αναδεικνύονται οι καλές του επιδόσεις. 8,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 4,6 και 5,7 δλ. για τις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 αντίστοιχα. Το αντίβαρο βέβαια στις επιδόσεις είναι η σχετικά υψηλή κατανάλωση των 7,8 λτ./100 χλμ., αν και λόγω του συστήματος απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων με προσεχτική οδήγηση θα δείτε χαμηλότερα νούμερα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Roc με 150 άλογα & DSG
Σελίδα 2Σχεδίαση: Φρεσκάρισμα για πιο μοντέρνο look
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, πιο digital & πάντοτε ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας: Με τον ισχυρό 150άρη TSI
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο & αποτελεσματικό το οδηγικό του προφίλ
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL