ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Roc με 150 άλογα & DSG

86.573 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2022)
Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Roc με 150 άλογα & DSG
2 Φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο VW T-Roc φρεσκαρίστηκε αισθητικά αποκτώντας πιο νεανικό προφίλ και πρόσθεσε αρκετή τεχνολογία στη φαρέτρα του με σκοπό να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην απαιτητική κατηγορία των SUV πόλης. Το δοκιμάζουμε στην πικάντικη έκδοση με τους 150 ίππους.

Τεχνολογικό update & φρέσκια εμφάνιση!

Μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας στην αγορά, ήταν λογικό και επόμενο για τη VW να ανανεώσει το T-Roc, το μοντέλο με το οποίο έκανε το ντεμπούτο της στην κατηγορία των B-SUV (έκτοτε μάλιστα ακολούθησαν τα T-Cross και Taigo όντας έτσι η μοναδική μάρκα με τόσο πλουραλισμό στην κατηγορία).

Μια ανανέωση στα σημεία για το γερμανικό μοντέλο, καθώς η πετυχημένη του πορεία μέχρι στιγμής στις αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας, απέδειξε πως δε χρειαζόντουσαν δραστικές αλλαγές, αλλά στοχευμένες ώστε να επέλθει μία ουσιαστική επικαιροποίηση στον τομέα της τεχνολογίας και ένα φρεσκάρισμα στην εμφάνιση.

Πληρέστατο, αλλά από 24.300 ευρώ

Βέβαια, αυτή η επικαιροποίηση σε συνδυασμό (περισσότερο) με την γενικότερη περιρρέουσα αύξηση των τιμών είχε αντίκτυπο στην τιμή του μοντέλου, αφού η βασική έκδοση με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων ξεκινάει πλέον από 24.300 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Life, ενώ αυτή με τον 1.500άρη TSI κοστολογείται από 25.900 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο και από 27.250 ευρώ με το αυτόματο DGS κιβώτιο, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας.

Πάντως να πούμε πως η έκδοση Life είναι πληρέστατη, καλύπτοντας παραπάνω από όσα ζητάει ο σύγχρονος αγοραστής, με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, 8άρα οθόνη αφής, σύστημα αυτόνομου παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου και πληρέστατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Φρεσκάρισμα για πιο μοντέρνο look
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, πιο digital & πάντοτε ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας: Με τον ισχυρό 150άρη TSI
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο & αποτελεσματικό το οδηγικό του προφίλ
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS