ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ανετο & αποτελεσματικό το οδηγικό του προφίλ

86.644 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2022)
Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι όσο σφιχτές ακριβώς χρειάζεται, ώστε το μικρό crossover της VW να μην είναι πλαδαρό σε στροφές και οι κλίσεις να περιορίζονται.

Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι όσο σφιχτές ακριβώς χρειάζεται, ώστε το μικρό crossover της VW να μην είναι πλαδαρό σε στροφές και οι κλίσεις να περιορίζονται.

Βασισμένο στην MQB πλατφόρμα το T-Roc καταφέρνει να ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα, ενώ διακρίνεται σε κάθε δρόμο για την καλή ποιότητα κύλισής που παρουσιάζει.


Οι διαδρομές της ανάρτησης είναι όσο σφιχτές ακριβώς χρειάζεται, ώστε το μικρό crossover της VW να μην είναι πλαδαρό σε στροφές και οι κλίσεις να περιορίζονται. Οι αντιδράσεις του είναι ουδέτερες, χωρίς τάσεις πλεύσης, ενώ το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στοιχείο που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ιπποδύναμη και το σίγουρο «πάτημα».

Βέβαια αυτό το σφιχτό set-up της R-Line έκδοσης που οδηγήσαμε θα φέρει μικροκραδασμούς σε έντονες ανωμαλίες του δρόμου, ωστόσο σε γενικές γραμμές η ανάρτηση θα αντιμετωπίσει επιτυχώς τις καθημερινές προκλήσεις.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Roc με 150 άλογα & DSG
Σελίδα 2Σχεδίαση: Φρεσκάρισμα για πιο μοντέρνο look
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, πιο digital & πάντοτε ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας: Με τον ισχυρό 150άρη TSI
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο & αποτελεσματικό το οδηγικό του προφίλ
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO