- Το υβριδικό σύστημα κέρδισε 5 άλογα και έφτασε στα 145
- Επιταχύνει και προσπερνά πιο γρήγορα από πριν, αλλά συνεχίζει να καίει 5 λίτρα
- Έχει αυτόματο κιβώτιο με 4 σχέσεις για τη βενζίνη και 2 για το ηλεκτρομοτέρ
- Στενό πίσω κάθισμα και -137 λτ. για αποσκευές
Το υβριδικό σύστημα κέρδισε 5 άλογα και έφτασε στα 145
Μετά από τη δοκιμή του ανανεωμένου Renault Clio στην έκδοση με LPG επανερχόμαστε για την full υβριδική έκδοση, η οποία πέρα από την αισθητική αναβάθμιση και την νέα σπορ έκδοση Esprit Alpine απέκτησε και μηχανική βελτίωση: Το υβριδικό σύστημα του Clio κέρδισε 5 άλογα. Πως μεταφράζεται αυτό στην πράξη;
Το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο του Clio πλέον αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους από τους 140 του προ ανανέωσης μοντέλου: Ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει 94 ίππους (από 90), ενώ ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 49 ίππους και υπάρχει μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης, η οποία αποδίδει 24 ίππους.
Επιταχύνει και προσπερνά πιο γρήγορα από πριν, αλλά συνεχίζει να καίει 5 λίτρα
Συγκριτικά με πριν, το υβριδικό Clio είναι πιο σβέλτο με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 8,9 δλ. για το 0-100 και 4,6 δλ. για το εικονικό προσπέρασμα με 60-100 χλμ. (9,6 δλ. και 5,0 δλ. πριν). Η τελική ταχύτητα πάντως έχει πέσει στα 174 από τα 180 χλμ./ώρα. Το καλό είναι πως το μπρίο του συστήματος δεν έχει επιβαρύνει την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας παρέμεινε στα 5 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας.
Έχει αυτόματο κιβώτιο με 4 σχέσεις για τη βενζίνη και 2 για το ηλεκτρομοτέρ
Ιδιαίτερο τεχνολογικά είναι και το αυτόµατο κιβώτιο που διαθέτει το Clio, το οποίο ονοµάζεται multi-mode: Είναι «δύο σε ένα» κιβώτιο ταχυτήτων, αφού ο βενζινοκινητήρας έχει τέσσερις σχέσεις μετάδοσης και ο ηλεκτροκινητήρας έχει δύο. Έτσι μπορεί να συνδυάσει τους δύο κινητήρες με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους για βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Στενό πίσω κάθισμα και -137 λτ. για αποσκευές
Δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τους χώρους στην καμπίνα, με τους 2 που θα κάτσουν πίσω να δυσανασχετούν με το μικρό πλάτος του καθίσματος. Αυτό που άλλαξε και μάλιστα αισθητά, είναι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, που από την κορυφαία τιμή των 391 λτ. περιορίστηκε στα 254 λίτρα για να χωρέσει η μπαταρία της 1,2 kWh για το υβριδικό σύστημα.
Παρακάτω θα δείτε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Renault Clio Ε-ΤECH με τους 145 ίππους.
Σελίδα 2 | Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, παραμένει στα 5,0 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 140 λτ. το πορτ μπαγκάζ |
Σελίδα 5 | Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |