ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
7.970 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

+ Εμφάνιση, απόδοση και λειτουργία υβριδικού συστήματος, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, άνεση, πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύηση
- Τιμή, χώρος αποσκευών, πλάτος πίσω καθίσματος


Πιο ελκυστικό στο μάτι, αλλά κυρίως πιο αποδοτικό το ανανεωμένο Renault Clio Ε-ΤΕCH που συνδυάζει σβελτάδα με πολιτισμένη υβριδική λειτουργία και κυρίως οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Ωστόσο, η αλμυρή τιμή του βάζει από την αρχή handicap απέναντι στο μοναδικό ανταγωνιστή και πρωτοπόρο στην κατηγορία, το Toyota Yaris.
 
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio E-Tech 145
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Έμμεσος Ψεκασμός πολλαπλών σημείων+αυτοφορτιζόμενο υβριδικό
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 145/-
Συνδυαστική ροπή (Nm/σ.α.λ.)* ΔΑ
Κιβώτιο ταχυτήτων Αυτόματο / Πολλαπλών σχέσεων
Start/Stop ΝΑΙ
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,9
60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 4,6
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 6,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 174
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.313
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή (WLTP) 4,2
Μέση δοκιμής 5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ. WLTP) 95
Ρεζερβουάρ (λτ.) 39
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) 1,2
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Renault Clio E-Tech 145
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *(αυτόματος κλιματισμός)
Ηχοσύστημα/Οθόνη */ έγχρωμη αφής 7,0 ιντσών
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου *
Προβολείς ομίχλης O
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Evolution
Τιμή (ευρώ)  
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Renault Clio E-Tech 145
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα
100-0 χλμ../ώρα (μ.) 36
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.509/1.494
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,9/70,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/45 R17
Mάρκα/Μοντέλο ελαστικών δοκιμής Continental EcoContact 6
Διαστάσεις (χλστ.) Renault Clio E-Tech 145
Κεφάλι οδηγού 89
Κεφάλι πίσω 21
Πλάτος εμπρός 1.348
Πλάτος πίσω 1.265
Πόδια πίσω 96
Χώρος αποσκευών (λτ.) 254
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.053x1.798x1.440
Μεταξόνιο 2.583
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, παραμένει στα 5,0 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 140 λτ. το πορτ μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL