ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα

 Σχολιάστε 
7.969 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Το ανανεωμένο Renault Clio E-Tech συνεχίζει να προτάσσει το συνδυασμό κορυφαίας άνεση και υψηλής ποιότητα κύλισης με ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά και ευκολία οδήγησης.
2 Φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο Renault Clio E-Tech συνεχίζει να προτάσσει το συνδυασμό κορυφαίας άνεση και υψηλής ποιότητα κύλισης με ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά και ευκολία οδήγησης.

Το ανανεωμένο Renault Clio E-Tech συνεχίζει να προτάσσει το συνδυασμό άνεσης και ποιότητας κύλισης με ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά και ευκολία οδήγησης. Καλοδεχούμενο το μπρίο στις επιταχύνσεις, όπως αντίστοιχα και οι χαμηλότερες ενδείξεις του ειδικού ηχόμετρου σε ταχύτητες ταξιδίου, αλλά και στην πλήρη επιτάχυνση. Ακόμα πιο άνετο καθίσταται στην καθημερινή χρήση όταν λειτουργεί αποκλειστικά με ρεύμα, λόγω της αθόρυβης λειτουργίας. Από εκεί και πέρα, θα διανύσει άνετα και μεγάλες αποστάσεις δηλαδή, ενώ σε πιο πιεστικές καταστάσεις δε θα δυσανασχετήσει παραμένοντας σχετικά ευχάριστο και αποτελεσματικό.


Η ανάρτηση κοντρολάρει άψογα το στιβαρό αμάξωμα και γενικά το υβριδικό Clio χάρη και στο «γεμάτο» ηλεκτρονικό οπλοστάσιο δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις.
2 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση κοντρολάρει άψογα το στιβαρό αμάξωμα και γενικά το υβριδικό Clio χάρη και στο «γεμάτο» ηλεκτρονικό οπλοστάσιο δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις.


O οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Sport και Eco για μέγιστη απόδοση ή οικονομία αντίστοιχα, ενώ στο My Sense έχει τη δυνατότητα να κάνει τις δικές του προσαρμογές. Από εκεί και πέρα, ανεξαρτήτως επιλεγμένου προγράμματος, η ανάρτηση κοντρολάρει το στιβαρό αμάξωμα και γενικά το υβριδικό Clio χάρη και στο «γεμάτο» ηλεκτρονικό οπλοστάσιο δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, αλλά ούτε μπορείς να το χαρακτηρίσεις και fun to drive, παρά το fine tuning στο σύστημα διεύθυνσης. Η γραμμική αίσθηση του πεντάλ των φρένων, χωρίς το σύνηθες -για υβριδικά μοντέλα- σκαλοπάτι απόδοσης και η καλή αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα), ολοκληρώνουν μια θετική εικόνα από την οδήγηση του αυτοκινήτου.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, παραμένει στα 5,0 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 140 λτ. το πορτ μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON