Περισσότερο μπρίο με ίδια χαμηλή κατανάλωση από το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο του Clio E-TECH, που κέρδισε 5 ίππους και ικανοποιεί ακόμα περισσότερο µε την απόδοσή και την λειτουργία του.
Το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο του Clio πλέον αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους από τους 140 του προ ανανέωσης μοντέλου: Ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει 94 ίππους (από 90), ενώ ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 49 ίππους και υπάρχει μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης, η οποία αποδίδει 24 ίππους και έχει υπό τον έλεγχό της, τον συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο ηλεκτροκινητήρας. Ιδιαίτερο τεχνολογικά είναι και το αυτόµατο κιβώτιο που διαθέτει το Clio, το οποίο ονοµάζεται multi-mode: Είναι «δύο σε ένα» κιβώτιο ταχυτήτων, αφού ο βενζινοκινητήρας έχει τέσσερις σχέσεις μετάδοσης και ο ηλεκτροκινητήρας έχει δύο. Έτσι μπορεί να συνδυάσει τους δύο κινητήρες με έως και 14 διαφορετικούς τρόπους για βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Στην πράξη τώρα, το σύνολο ικανοποιεί µε την απόδοσή του, την αµεσότητά και την λειτουργία του, µε το κιβώτιο να πραγματοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές χωρίς να παράγει αυξηµένα επίπεδα θορύβου. Συγκριτικά με πριν το υβριδικό Clio είναι πιο σβέλτο με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 8,9 δλ. για το 0-100 και 4,6 δλ. για το εικονικό προσπέρασμα με 60-100 χλμ. (9,6 δλ. και 5,0 δλ. πριν). Η τελική ταχύτητα πάντως έχει πέσει στα 174 από τα 180 χλμ./ώρα. Το καλό είναι πως το μπρίο του συστήματος δεν έχει επιβαρύνει την κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας παρέμεινε στα 5 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας. Μάλιστα σε συνθήκες πόλης, το ανανεωμένο Clio είναι και κατάτι οικονομικότερο (3,6 από 3,8 λτ./100 χλμ.). χάρη στην ενισχυμένη ικανότητά του να κινείται μόνο με ρεύμα.