ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή

 Σχολιάστε 
7.971 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Αρέσει πολύ το νέο στυλ του Renault Clio E-TECH ειδικά σε συνδυασμό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του μοντέλου της δοκιμής, με το λογότυπο της Alpine στα εμπρός φτερά και το πανέμορφο μπλε χρώμα.
2 Φωτογραφίες »

Αρέσει πολύ το νέο στυλ του Renault Clio E-TECH ειδικά σε συνδυασμό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του μοντέλου της δοκιμής, με το λογότυπο της Alpine στα εμπρός φτερά και το πανέμορφο μπλε χρώμα.

Όπως οι συμβατικές, έτσι και η υβριδική έκδοση του Renault Clio άλλαξε αισθητά το look της, ειδικά στο μπροστινό μέρος. Και ναι, μας αρέσει το νέο στυλ ειδικά σε συνδυασμό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά της έκδοσης Esprit Alpine του μοντέλου της δοκιμής με το λογότυπο της Alpine στα εμπρός φτερά και το όμορφο μπλε χρώμα.


Αρέσει πολύ το νέο στυλ του Renault Clio E-TECH ειδικά σε συνδυασμό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του μοντέλου της δοκιμής, με το λογότυπο της Alpine στα εμπρός φτερά και το πανέμορφο μπλε χρώμα.
2 Φωτογραφίες »

Αρέσει πολύ το νέο στυλ του Renault Clio E-TECH ειδικά σε συνδυασμό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του μοντέλου της δοκιμής, με το λογότυπο της Alpine στα εμπρός φτερά και το πανέμορφο μπλε χρώμα.


Like λοιπόν στο μοντέρνο ύφος του ανανεωμένου υβριδικού Clio, κύριος εκφραστής του οποίου είναι η μάσκα με το ρομβοειδές μοτίβο, το νέο λογότυπο της Renault και οι νέοι λεπτοί, full LED προβολείς full-LED. Οι τελευταίοι συνδυάζουν έως και πέντε δέσμες (τρεις στο παρελθόν) που προσαρμόζουν αυτόματα την κατανομή του φωτός. Στο πίσω μέρος από την άλλη οι αλλαγές είναι πολύ διακριτικές και εστιάζονται στον προφυλαχτήρα και το διαφορετικό του φινίρισμα, καθώς και τη διαφοροποίηση των εκεί φώτων.

Φτάνοντας όμως στην τιμή αρχίζουν τα αλλά και οι δεύτερες σκέψεις μιας και τα 28.670 ευρώ που ζητά η Renault είναι πολλά για τη βασική έκδοση, πoλλώ δε μάλλον τα 32.950 ευρώ που κοστίζει η έκδοση Esprit Alpine.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, παραμένει στα 5,0 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 140 λτ. το πορτ μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL