ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 140 λτ. το πορτ μπαγκάζ

 Σχολιάστε 
7.997 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2024)
Το τοπίο στον εσωτερικό διάκοσμο δεν φέρει μεγάλες αλλαγές, ωστόσο η Renault χρησιμοποιεί πλέον στην καμπίνα νέα βιώσιμα υλικά.
5 Φωτογραφίες »

Το τοπίο στον εσωτερικό διάκοσμο δεν φέρει μεγάλες αλλαγές, ωστόσο η Renault χρησιμοποιεί πλέον στην καμπίνα νέα βιώσιμα υλικά.

Το τοπίο στον εσωτερικό διάκοσμο δεν φέρει μεγάλες αλλαγές με στάνταρ πλέον δύο ψηφιακές οθόνες 7 ιντσών (10 ίντσες ο πίνακας οργάνων και 9,3 η κεντρική αφής στις top εκδόσεις), ωστόσο έχει γίνει εκτενής χρήση νέων βιώσιμων υλικών. Στην έκδοση Esprit Alpine του μοντέλου δοκιμής, την παράσταση κλέβουν τα σπορ μπροστινά καθίσματα.


Προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, εξαιρετικά τα σπορ καθίσματα της έκδοσης Esprit Alpine, μίκρυνε αισθητά ο χώρος αποσκευών για να χωρέσει η μπαταρία του συστήματος.
5 Φωτογραφίες »

Προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, εξαιρετικά τα σπορ καθίσματα της έκδοσης Esprit Alpine, μίκρυνε αισθητά ο χώρος αποσκευών για να χωρέσει η μπαταρία του συστήματος.


Από εκεί και πέρα, δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τους χώρους στην καμπίνα, με τους 2 που θα κάτσουν πίσω να δυσανασχετούν με το μικρό πλάτος του καθίσματος. Αυτό που άλλαξε και μάλιστα αισθητά, είναι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, που από την κορυφαία τιμή των 391 λτ. περιορίστηκε στα 254 λίτρα για να χωρέσει η μπαταρία της 1,2 kWh για το υβριδικό σύστημα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS
Σελίδα 2Εμφάνιση, αλλαγές, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, παραμένει στα 5,0 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Στάνταρ πλέον οι δύο οθόνες, έχασε σχεδόν 140 λτ. το πορτ μπαγκάζ
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο, άνετο και πιο ήσυχο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES