ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ταμπλό δείχνει «κτισμένο» γύρω από τον οδηγό, το κυριότερο όμως είναι η γενναία επίθεση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ταμπλό δείχνει «κτισμένο» γύρω από τον οδηγό, το κυριότερο όμως είναι η γενναία επίθεση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια

Εσωτερικό: Ομορφο, high-tech και super premium

167.967 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου Audi Q3 αντικρίζεις ένα υπερσύγχρονο, εντελώς νέο διάκοσμο και απλά βγάζεις το καπέλο. Το ταμπλό δείχνει «κτισμένο» γύρω από τον οδηγό, το κυριότερο όμως είναι η γενναία επίθεση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια. Ακριβά υλικά –ψαρωτική η επένδυση από αλκαντάρα στη φάσα που διατρέχει το μέσο του ταμπλό- και high-tech περιβάλλον δημιουργούν μια μοναδική θα λέγαμε ατμόσφαιρα. Ποιοτικά, το Audi Q3 είναι κορυφαίο για τα δεδομένα της κλάσης, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα συμπληρώνουν τον premium χαρακτήρα του.

Στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, κλιματισμός και νέο πιο εύχρηστο σύστημα infotainment. Από το τιμόνι μπορείς να ελέγξεις σχεδόν τα πάντα.

Στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, κλιματισμός και νέο πιο εύχρηστο σύστημα infotainment. Από το τιμόνι μπορείς να ελέγξεις σχεδόν τα πάντα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Μέσα σε όλα υπάρχει και ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, με το Audi Virtual Cockpit των 10,25 ιντσών να χρεώνεται 210 ευρώ και αυτό των 12,5 ιντσών με 496 ευρώ (όπως στο μοντέλο δοκιμής με έξτρα δυνατότητες απεικόνισης). Δεξιά και με μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό βρίσκεται η μεγάλη (8,8 ή 10,25 ιντσών) οθόνη αφής του συστήματος infotainment MMI της Audi. Εννοείται πως το σύστημα διαθέτει τα πάντα και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και αναπαραγωγής αρχείων. Στην πράξη είναι πιο χρηστικό από ποτέ (δε θα μας λείψει ο πιεζοπεριστροφικός διακόπτης και η πολυπλοκότητα του προηγούμενου συστήματος). Ωστόσο ομολογούμε πως ακόμη προσπαθούμε να βρούμε την χειροκίνητη εύρεση μιας ραδιοφωνικής συχνότητας, ενώ ο περιστροφικός διακόπτης για τον ήχο δείχνει απόμακρος και συχνά μπερδευόμασταν με τον όμοιο διακόπτη στο κέντρο που όμως είναι για την ένταση του κλιματισμού. 

Πάντως, η θέση οδήγησης συνολικά είναι σημαντικά βελτιωμένη με τον οδηγό να κάθεται αρκετά ψηλά και να βρίσκει μέσω των ηλεκτρικών ρυθμίσεων την ιδανική στάση. Αντίθετα ο συνοδηγός έχει πιο περιορισμένο χώρο λόγω της σχεδίασης του ταμπλό εμπρός από αυτόν, κάτι που περιορίζει τις κινήσεις του και δυσχεραίνει την πρόσβασή του στο ντουλαπάκι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Moto