5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ταμπλό δείχνει «κτισμένο» γύρω από τον οδηγό, το κυριότερο όμως είναι η γενναία επίθεση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια
Εσωτερικό: Ομορφο, high-tech και super premium
167.967 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου Audi Q3 αντικρίζεις ένα υπερσύγχρονο, εντελώς νέο διάκοσμο και απλά βγάζεις το καπέλο. Το ταμπλό δείχνει «κτισμένο» γύρω από τον οδηγό, το κυριότερο όμως είναι η γενναία επίθεση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια. Ακριβά υλικά –ψαρωτική η επένδυση από αλκαντάρα στη φάσα που διατρέχει το μέσο του ταμπλό- και high-tech περιβάλλον δημιουργούν μια μοναδική θα λέγαμε ατμόσφαιρα. Ποιοτικά, το Audi Q3 είναι κορυφαίο για τα δεδομένα της κλάσης, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα συμπληρώνουν τον premium χαρακτήρα του.
Μέσα σε όλα υπάρχει και ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, με το Audi Virtual Cockpit των 10,25 ιντσών να χρεώνεται 210 ευρώ και αυτό των 12,5 ιντσών με 496 ευρώ (όπως στο μοντέλο δοκιμής με έξτρα δυνατότητες απεικόνισης). Δεξιά και με μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό βρίσκεται η μεγάλη (8,8 ή 10,25 ιντσών) οθόνη αφής του συστήματος infotainment MMI της Audi. Εννοείται πως το σύστημα διαθέτει τα πάντα και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και αναπαραγωγής αρχείων. Στην πράξη είναι πιο χρηστικό από ποτέ (δε θα μας λείψει ο πιεζοπεριστροφικός διακόπτης και η πολυπλοκότητα του προηγούμενου συστήματος). Ωστόσο ομολογούμε πως ακόμη προσπαθούμε να βρούμε την χειροκίνητη εύρεση μιας ραδιοφωνικής συχνότητας, ενώ ο περιστροφικός διακόπτης για τον ήχο δείχνει απόμακρος και συχνά μπερδευόμασταν με τον όμοιο διακόπτη στο κέντρο που όμως είναι για την ένταση του κλιματισμού.
Πάντως, η θέση οδήγησης συνολικά είναι σημαντικά βελτιωμένη με τον οδηγό να κάθεται αρκετά ψηλά και να βρίσκει μέσω των ηλεκτρικών ρυθμίσεων την ιδανική στάση. Αντίθετα ο συνοδηγός έχει πιο περιορισμένο χώρο λόγω της σχεδίασης του ταμπλό εμπρός από αυτόν, κάτι που περιορίζει τις κινήσεις του και δυσχεραίνει την πρόσβασή του στο ντουλαπάκι.
Στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, κλιματισμός και νέο πιο εύχρηστο σύστημα infotainment. Από το τιμόνι μπορείς να ελέγξεις σχεδόν τα πάντα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μέσα σε όλα υπάρχει και ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων, με το Audi Virtual Cockpit των 10,25 ιντσών να χρεώνεται 210 ευρώ και αυτό των 12,5 ιντσών με 496 ευρώ (όπως στο μοντέλο δοκιμής με έξτρα δυνατότητες απεικόνισης). Δεξιά και με μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό βρίσκεται η μεγάλη (8,8 ή 10,25 ιντσών) οθόνη αφής του συστήματος infotainment MMI της Audi. Εννοείται πως το σύστημα διαθέτει τα πάντα και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και αναπαραγωγής αρχείων. Στην πράξη είναι πιο χρηστικό από ποτέ (δε θα μας λείψει ο πιεζοπεριστροφικός διακόπτης και η πολυπλοκότητα του προηγούμενου συστήματος). Ωστόσο ομολογούμε πως ακόμη προσπαθούμε να βρούμε την χειροκίνητη εύρεση μιας ραδιοφωνικής συχνότητας, ενώ ο περιστροφικός διακόπτης για τον ήχο δείχνει απόμακρος και συχνά μπερδευόμασταν με τον όμοιο διακόπτη στο κέντρο που όμως είναι για την ένταση του κλιματισμού.
Πάντως, η θέση οδήγησης συνολικά είναι σημαντικά βελτιωμένη με τον οδηγό να κάθεται αρκετά ψηλά και να βρίσκει μέσω των ηλεκτρικών ρυθμίσεων την ιδανική στάση. Αντίθετα ο συνοδηγός έχει πιο περιορισμένο χώρο λόγω της σχεδίασης του ταμπλό εμπρός από αυτόν, κάτι που περιορίζει τις κινήσεις του και δυσχεραίνει την πρόσβασή του στο ντουλαπάκι.
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..