Τέλος, την σύγχρονη εικόνα του νέου Audi Q3
συνθέτουν και τα κρυμμένα κάτω από το αμάξωμα συστήματα που το εφοδιάζουν.
Full της τεχνολογίας
167.973 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)
Τέλος, την σύγχρονη εικόνα του νέου Audi Q3 συνθέτουν και τα κρυμμένα κάτω από το αμάξωμα συστήματα που το εφοδιάζουν. Όπως και τα άλλα σύγχρονα μοντέλα της Audi, το Q3 είναι γεμάτο με τεχνολογίες όπως το αυτόματο φρένο με αναγνώριση πεζών, ποδηλάτων, το Audi Pre Sense και η προειδοποίηση & υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας (στάνταρ) ή το Adaptive Cruise Control (409 ευρώ) και πακέτο συστημάτων υποβοήθησης με 620 ευρώ (μεταξύ άλλων με αυτόματο φρενάρισμα και λειτουργία follow to stop για το Adaptive Cruise Control, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας με κάμερα και ενεργή διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας).
Φυσικά, η πρόσβαση στο internet, οι κάμερες περιμετρικής θέασης του οχήματος και η λήψη πληροφοριών από άλλα οχήματα συμπληρώνουν το σύγχρονο τεχνολογικό προφίλ του νέου Q3.
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..