¶νετοι χώροι για τους πίσω επιβάτες, ενώ το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο εμπρός-πίσω κατά 150 χλστ. Ρυθμιζόμενη σε 7 θέσεις είναι και η πλάτη του καθίσματος.
Χώροι-Πρακτικότητα: Δεν παίζεται!
167.972 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)
Στο πίσω μέρος της καμπίνας αισθητή είναι η πιο ευρύχωρη εικόνα του νέου Q3, με το εσωτερικό πλάτος και τον χώρο για τα πόδια να έχουν αυξηθεί σημαντικά. Τα πίσω καθίσματα μάλιστα, είναι συρόμενα και ρυθμίζεται και η κλίση της πλάτης τους σε 7 θέσεις, αυξομειώνοντας ανάλογα τους χώρους, για τα πόδια των επιβατών και τις αποσκευές. Ο χώρος για αυτές ξεκινά από τα 530 λίτρα, τιμή που μπορεί να αυξηθεί στα 675 λίτρα με τα καθίσματα στην πιο εμπρόσθια θέση. Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, ωστόσο θα θέλαμε να υπάρχει ένα κάλυμμα σε αυτή που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Ακόμη και με το πίσω κάθισμα τέρμα πίσω, ο χώρος αποσκευών είναι στα 530 λτ., ενώ μπορεί να αυξηθεί στα 675 λτ.
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..