2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Περισσότερο δίνει την αίσθηση ενός υψηλότερου A3 Sportback, παρά ενός SUV, με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων, άφθονη πρόσφυση
Οδική συμπεριφορά: Super σε κύλιση και ικανό σε στρίψιμο
167.968 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)
Αν το Q3 σε κερδίσει με τη μία με την μέσα-έξω εικόνα του, η οδήγησή του θα σε κάνει να το λατρέψεις. Όχι δεν είναι το πιο σπορ SUV, αλλά ισορροπεί αρμονικά ανάμεσα στην κορυφαία ποιότητα κύλισης και στην ικανή οδική συμπεριφορά. Χάρη στα αυξημένα μετατρόχια και στο ξεχειλωμένο μεταξόνιο, αλλά κυρίως χάρη στη νέα πλατφόρμα, πατάει μαεστρικά έχοντας μάλιστα και ένα οδηγοκεντρικό προφίλ. Προαιρετικά διατίθεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (1.376 ευρώ), διευρύνοντας έτσι την εικόνα του προς όλες τις κατευθύνσεις (άνεση, οδική συμπεριφορά) μέσω και των επιπλέον ρυθμίσεων στο σύστημα παραμετροποίησης Drive Select (Efficient, Normal, Dynamic, Auto, Individual και off road). Eιδικά με το πρόγραμμα άνεσης και τα αντίστοιχα προσαρμοσμένα ελεγχόμενα αμορτισέρ, οι ανωμαλίες φιλτράρονται άριστα και η κύλιση είναι σπουδαία. Την ίδια στιγμή και χωρίς να είναι απαραίτητη η επιλογή της Dynamic λειτουργίας μπορεί να κινηθεί αποτελεσματικά και ευχάριστα ακόμη και σε ένα δρόμο γεμάτο στροφές με ουδέτερη συμπεριφορά και συγκρατημένη κλίση.
Το καλό του οδηγικό πρόσωπο το δείχνει φυσικά με την σπορ ρύθμιση, όπου το ακριβές και προοδευτικό τιμόνι αποκτά περισσότερο βάρος και η ανάρτηση σφίγγει περιορίζοντας περισσότερο την κλίση και μειώνοντας την υποστροφική τάση στο όριο. Περισσότερο δίνει την αίσθηση ενός υψηλότερου A3 Sportback, παρά ενός SUV, με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων, άφθονη πρόσφυση και έναν απόλυτα σταθερό πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Εκτός δρόμου παρά τα 170 χλστ. από το έδαφος και το ειδικό πρόγράμμα λειτουργίας, η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα σχετικά όρια στα πολλά ζόρια.
Στη σπορ ρύθμιση του συστήματος παραμετροποίησης η (έξτρα) ρυθμιζόμενη ανάρτηση σφίγγει περιορίζοντας την κλίση και την υποστροφική τάση στο όριο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το καλό του οδηγικό πρόσωπο το δείχνει φυσικά με την σπορ ρύθμιση, όπου το ακριβές και προοδευτικό τιμόνι αποκτά περισσότερο βάρος και η ανάρτηση σφίγγει περιορίζοντας περισσότερο την κλίση και μειώνοντας την υποστροφική τάση στο όριο. Περισσότερο δίνει την αίσθηση ενός υψηλότερου A3 Sportback, παρά ενός SUV, με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων, άφθονη πρόσφυση και έναν απόλυτα σταθερό πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Εκτός δρόμου παρά τα 170 χλστ. από το έδαφος και το ειδικό πρόγράμμα λειτουργίας, η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα σχετικά όρια στα πολλά ζόρια.
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..