Λεζάντα: Πολιτισμένος και ικανός ο 1,5 TFSI με τους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής, ενώ λόγω της mild hybrid φύσης του καταφέρνει να ικανοποιεί και σε κατανάλωση.
Κινητήρας: Ικανοποιητικές επιδόσεις, OK σε κατανάλωση
167.969 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)
Αν και ακουστικά δείχνει να πιέζεται, στην πράξη η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει το βάρους 1.495 κιλών νέο Q3 35 TFSI (0-100 σε 9,2 δλ, 60-100 σε 5,5 δλ και 80-120 σε 6,8 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές με ικανά αποθέματα ροπής. Μια υποψία υστέρηση απόκρισης χαμηλά καλύπτεται αριστοτεχνικά από το 7τάχυτο S tronic, το οποίο είναι γρήγορο και ομαλό, αλλά έχει μια τάση να ανεβάσει γρήγορα σχέσεις για καλύτερη οικονομία.
Η τελευταία επιτυγχάνεται ικανοποιητικά, με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους και το ήπια υβριδικό σύστημα να κάνουν δουλειά και να πετυχαίνουν μια μείωση της τάξης του 1.5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με το ίδιο, μη υβριδικό σύστημα. Έτσι η μέση κατανάλωση στα 8,5 λτ./100 χλμ., μπορεί να απέχει από τα 5,9 που υπόσχεται η Audi αλλά παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις που προσφέρει και το βάρος του αυτοκινήτου.
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..