
H καλύτερη διαχείριση ενέργειας, το πιο αποδοτικό σύστημα ηλεκτροκίνησης και φυσικά οι παραπάνω kWh δίνουν στο καυτό Born μια πραγματική μικτή αυτονομία γύρω στα 450 χλμ. (350 χλμ. το Born των 231 ίππων με την μπαταρία των 59 kWh). Και φυσικά οι επιδόσεις; Φωτιά: 0-100 σε 5,5 δλ., 60-100 σε 2,6 δλ. και 80-120 σε 3,3 δλ.!
Το Born VZ «φοράει» το νέο APP 550 ηλεκτροκινητήρα τoυ γκρουπ αποδίδοντας για την περίσταση 326 άλογα με την εξαιρετική ροπή των 545 Nm. Μιλάμε για +95 άλογα, αλλά και για +235 Nm ροπής σε σχέση με το Born των 231 ίππων, οπότε αναμενόμενο είναι οι επιδόσεις να… ηλεκτρίζουν: Οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 5,5 δλ. και προσπέρασμα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 2,6 και 3,6 δλ., όταν για στην εκδοχή του Born με τους 231 ίππους είχαν καταγράψει 6,6, 3,4 και 4,5 δλ. αντίστοιχα. Επιπλέον η Cupra ανέβασε τον περιοριστή της τελικής ταχύτητας από τα 160 στα 200 χλμ./ώρα.

Η ανάρτηση δείχνει μια ωραία ισορροπία ούσα σφιχτή μεν, αλλά αρκούντως απορροφητική λειαίνοντας τις συνήθεις κακοτεχνίες χωρίς να βροντάει παρά τους 20άρηδες τροχούς.
Το καλό είναι πως οι καυτές επιδόσεις όχι μόνο έρχονται προοδευτικά και γραμμικά, αλλά συνδυάζονται με μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με την έκδοση των 231 ίππων. H καλύτερη διαχείριση ενέργειας, το πιο αποδοτικό σύστημα ηλεκτροκίνησης και φυσικά οι παραπάνω kWh δίνουν στο καυτό Born μια πραγματική μικτή αυτονομία γύρω στα 450 χλμ. (350 χλμ. το Born των 231 ίππων με την μπαταρία των 59 kWh), η οποία είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Σε αστικές συνθήκες μάλιστα ξεπερνάει τα 540 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Απόλυτα ικανοποιητική είναι και η αυτονομία στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, μιας και η καυτή έκδοση του Born καταφέρνει 407 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Η στάνταρ υποδοχή ταχυφόρτισης είναι στα 185 kW (φόρτιση 10-80% σε 26 λεπτά), ενώ καλοδεχούμενη είναι και η υποδοχή κανονικής φόρτισης στα 11 kW (σε 11άρι Wallbox φορτίζει στο 100% σε 8,5 ώρες). Η δε ανάκτηση ενέργειας, πέρα από την επιλογή «B» στο λεβιέ επιλογής κίνησης για μέγιστη ένταση ρυθμίζεται και paddles στο τιμόνι σα να αλλάξεις σειριακά σχέσεις σε αυτόματο κιβώτιο (το δεξί τονίζει την ένταση, το αριστερό την εξασθενεί ή την μηδενίζει).
Σελίδα 1 | Πρώτη δοκιμή: CUPRA Born VZ | Mε επιδόσεις «φωτιά» και cool αυτονομία! |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση & τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνσεις «φωτιά» και 450 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστο και αποτελεσματικό στη γρήγορη οδήγηση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |